שבת 21 בספטמבר 2019
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    OSCAR ALVARADO
    ממון • 24.04.2016
    קומדי.קום: האפליקציה שתצחיק אתכם
    החברה עובדת עם היוצרים ההכי מצחיקים ברשת ומסייעת להם ליצור ולהפיץ את התכנים שלהם ברשתות החברתיות
    שגיא כהן

     

    מה החברה עושה?

     

    קומדי.קום (comedy.com), שהוקמה ב־2015, פיתחה אפליקציה (חינם לאנדרואיד ולאייפון) שמאפשרת לצפות בסרטוני וידיאו מצחיקים (באנגלית). חוויית הצפייה אישית ואינטרקטיבית: האינטראקטיביות מתבטאת בכפתור ה־LOL, שמאפשר למשתמשים "לצחוק" בכל רגע נתון בסרטון ולראות את הרגעים בווידיאו שהצחיקו את שאר המשתמשים וחבריהם.

     

     

     

    החברה עובדת עם היוצרים הכי מצחיקים ומשפיעים ברשת ומסייעת להם ליצור ולהפיץ את התכנים שלהם ברשתות החברתיות ובאפליקציות של קומדי.קום באנדרואיד, באייפון, ובקרוב בטלוויזיות החכמות ובסטרימרים. החזון הוא להיות מותג הקומדיה הראשון שנבנה באופן אקסקלוסיבי לדור הסושיאל והמובייל.

     

     

     

    סטארטאפ קומדי.קום
    סטארטאפ קומדי.קום

     

    מי אתם?

     

    ברק שרגאי ודור מזרחי מרמת־השרון. הכרנו בגיל 14 כשהקמנו ביחד קבוצת Counter Strike (משחק מחשב) וזכינו בתחרויות ארציות. מאז נשארנו חברים טובים ודרכינו הצטלבו בצורה יותר מקצועית לאחר השחרור מצה"ל. לפני קומדי.קום הקמנו סטארט־אפ בתחום האופנה והלייפסטייל.

     

    איך חשבתם על הרעיון?

     

    אנחנו חולי קומדיה, בייחוד קומדיית רשת. יום אחד זיהינו באינסטגרם יוצר שהפיק סדרת פרקים של 15 שניות כל פרק. הסדרה הייתה מצחיקה מאוד ובאיכות כמעט טלוויזיונית. ראינו הזדמנות ענקית ביכולת של אנשים קריאטיביים ליצור תכנים איכותיים בעלות אפסית ולהגיע למיליוני צופים לפעמים בתוך דקות. החלטנו להיות הבית ליוצרים, לתוכן ולקהל שאוהב את הז'אנר.

     

    איך עושים מזה כסף?

     

    אחד המודלים העיקריים של החברה הוא Influencer Marketing. כיום מוכח שפרסום דרך אנשים בעלי השפעה ברשת יעיל יותר מכל צורת פרסום אחרת לקידום ולמכירה של מוצרים. קומדי.קום מקשרת בין יוצרים למפרסמים. כרגע אנחנו מתמקדים בשוק האמריקאי ויכולים להבטיח מיליוני צפיות למוצר בתוך ימים ולפעמים שעות. אנחנו עובדים על מודלים נוספים שיושקו לקראת סוף השנה.

     

    כמה כסף גייסתם וממי?

     

    החברה גייסה כמיליון וחצי דולר. את הגיוס הובילה קרן ההשקעות רודיום (Rhodium) שנוסדה על ידי דניאל רקאנטיף, לצד קרן 2B Angels וכמה בכירים בתעשיית ההיי־טק.

     

    כמה משתמשים יש לכם?

     

    החברה גדלה מהר, אך לא ניתן לפרסם מספרים מדויקים. כבר יש לנו הכנסות.

     

    מי המתחרים?

     

    אתרים ואפליקציות כמו Funny or Die, Vine, קומדי סנטרל.

     

    איפה המשרדים ממוקמים?

     

    החברה מבוססת בלב הוליווד (שדרת הכוכבים) עם מרכז פיתוח בתל־אביב (סביבת רוטשילד).

     

    כמה עובדים בחברה?

     

    7 עובדים.

     

    איך מפנקים אותם?

     

    אופציות, אווירה משפחתית, מלאת צחוקים ואינטימית.

     

    אתם מגייסים עובדים חדשים?

     

    כן, אנשי מכירות ושיווק בארה"ב.

     

    איפה תהיו בעוד 5 שנים?

     

    מחפשים קומיקאים בחלל.

     

    Sagi-c@yedioth.co.il

     


    פרסום ראשון: 24.04.16 , 20:29