איך תעשיית הפרסום עדיין מוכרת נשים בצורה כזאת? "זה מאוד אייטיז, לנשים כבר יש כוח כלכלי. אנחנו לא רוצות לעמוד ליד הרכב, אנחנו נוהגות בו".
וזה עדיין מצליח לזעזע אותנו. "זה בעיקר פספוס, לא רק ברמת השוביניזם אלא ברמת המכירה. מחצית האוכלוסייה הן נשים שקונות רכבים, אז תערוכה שנראה כמכוונת לגברים זה אבסורדי".
גם אם הנשים עצמן בחרו לעסוק בזה? "אין לי טענה כלפי הדוגמניות, יש מקצועות גרועים יותר. אבל תערוכת רכב היא דבר מגניב לגברים ולנשים, וכששמים דוגמנית שרק עומדת שם כמו חפץ, זה מיושן".
מה ההבדל בין דוגמניות אופנה לדוגמניות בתערוכה? "היום גם לסופר מודלס כבר יש מה להגיד, הן לא רק קולבים מהלכים. יופי מוכר אבל חברתית התקדמנו משם".
למה בנות עדיין מחפיצות את עצמן בפוסטים ברשת או בכל מקום? "זה לא רק הן, כולנו שבויים בתפיסת עולם שליופי יש חשיבות לטוב ולרע. בתפיסת העולם שלי לנשים יש הרבה יותר ערך מרק המראה שלהן".