במקום לחכות בדואר: גט טקסי בוחנת שירות מסירת חבילות

הזמנתם מוצר באינטרנט? תיאלצו להטריח את עצמכם לסניף הדואר ולהמתין בתור ארוך ומרגיז, אבל ייתכן שבקרוב תוכלו לחסוך את הטרחה.

 

ל"ממון" נודע כי חברת גט הישראלית, שמפעילה שירות הזמנת מוניות דרך אפליקציה (גט טקסי), עובדת על שירות חדש שבמסגרתו שליחים יביאו לכם חבילות שמחכות לכם בסניף הדואר, ויחסוך עמידה והמתנה בתור.

 

החברה החלה לשלוח סקרים מקוונים לחלק מלקוחותיה ובהם התבקשו להשיב האם יהיו מעוניינים בשירות כזה וכמה יהיו מוכנים לשלם. ההערכה היא שבתום ניתוח תוצאות הסקר תחליט גט אם להשיק את השירות ומתי.

 

על פי התכנון, תוכלו להזין באפליקציה את פרטי חבילה שהזמנתם באינטרנט (למשל מאיביי או עלי אקספרס) הממתינה לכם בסניף. בשלב הבא, שליח מטעם גט יגיע לסניף, יחכה עבורכם בתור, ויביא לכם את החבילה עד הבית. השירות יהיה בתשלום. כיום מפעילה גט שירות שליחויות באמצעות האפליקציה במחיר של 25־65 שקל.

 

השירות החדש יתחרה בשירות "הדואר בא אליי" של דואר ישראל, שהחל לפעול לפני 3 חודשים ומאפשר להביא לבית הלקוח חבילה שהגיעה לסניף בעלות של 20 שקל.

 

שירות נוסף הוא אפליקציית Mego הישראלית, שמאפשרת להזמין שירות של שליח שיאסוף עבורכם חבילה ויביא אותה אליכם תמורת כ־20 שקל. האפליקציה פעילה בהרצליה, רעננה רמת־השרון, רמת־גן וכפר־סבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים