משקפיים ורודים: קרולינה למקה גם בארה"ב

מותג המשקפיים קרולינה למקה מרחיב את פעילותו בחו"ל. הרשת הישראלית מתחילה לשווק משקפיים באינטרנט לשוק האמריקאי בשיתוף פעולה עם החברה הישראלית Sunglasses U.S.A, המתמחה בשיווק בשוק האמריקאי. Sunglass USA הוקמה בשנת 2011 על ידי האחים דניאל ואלדד רוטמן (האחרון הוא בעלה של נועה רוטמן) ורועי ימנר ונחשבת לסיפור הצלחה. המשקפיים יימכרו במחיריהם בישראל ויגיעו לארה"ב מהארץ. "החלטנו על מכירה באינטרנט לשוק האמריקאי בעקבות עשרות פניות מיזמים יהודים וישראלים בארצות־הברית. בחרנו דווקא בחברה ישראלית שהוכיחה ביצועים מרשימים", אמר יוסי גביזון, המנכ"ל ומבעלי הרשת.

 

גביזון הודיעה גם על תוכנית התרחבות ופתיחת סניפים בחו"ל: "בכוונתנו להגיע עד 2017 ל־500 סניפים בעולם ואנחנו מחפשים זכיינים". כיום מפעילה החברה 4 סניפים בחו"ל: 2 בספרד ו־2 באנגליה.

 

קרולינה למקה נוסדה בישראל ב־2011 על ידי גביזון שאליו הצטרפה קבוצת חברים, רובם מילדותו בדימונה. הרשת מונה 68 סניפים בארץ ומגלגלת מחזור של כ־200 מיליון שקל.

 

החנות הראשונה בחו"ל נפתחה בברצלונה במארס 2015 בשדרת לה רמבלה הפופולרית. "אנחנו משלמים שם 150 אלף שקל לחודש לחנות בשטח של 38 מ"ר, והשקענו בה 750 אלף יורו, אבל היא מניבה לנו רווח כמו 7 חנויות בישראל. הפדיון החודשי מגיע ל־2.1 מיליון שקל לעומת 300 אלף שקל לסניף ישראלי ממוצע הודות לכמויות העצומות של לקוחות העוברים בחנות, 100 אלף איש בחודש".

 

בשבוע שעבר נפתחה חנות נוספת בברצלונה. בחודשים האחרונים נפתחו שתי חנויות בשני מרכזי קניות בלונדון, white city ו־stratford. "החלטנו ללכת על שתי חנויות בארץ עתירת שמש ושתי חנויות במדינה אפורה וגשומה כדי לבחון לאלו מדינות כדאי לנו להתרחב", אמר גביזון. בין המדינות הנשקלות להתרחבות: ארה"ב, מקסיקו, אוסטרליה, יוון, דרום אפריקה, פורטוגל.

 

רשת נוספת בבעלות הקבוצה היא אורבניקה שנפתחה לפני שנה ומונה כבר 4 סניפים. הפדיון בשנה הראשונה הגיע ל־45 מיליון שקל. בקרוב ייפתחו סניפים בעזריאלי חיפה, בביל"ו סנטר ובכפ"ס. "קריסת מגה, בעיות ברשתות בתחום האופנה וכמות השטחים המיותרים בקניונים מאפשרות לנו להגדיל את כמות הסניפים שנוכל לפתוח ב־2017 בגלל תנאי השכירות הנוחים", הסביר גביזון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים