זינוק של 80% במכירות פורשה
ה־911 היא הדגם הכי מזוהה של פורשה, מיוצר כבר יותר מ־50 שנה, תוך שמירה על אותם קווי עיצוב. אבל מעבר למיתולוגיה, היא בעיקר מקדמת תדמית של היצרן הגרמני, שמוכר כיצרן מכוניות ספורט, אבל מוכר כיום בעיקר רכבי כביש־שטח, את הקאיין והמקאן.
השנה עבר זיכיון היבוא של פורשה בישראל ממכשירי תנועה לאורכייד ספורטס קאר, שפתחה אולם תצוגה חדש בהרצליח פיתוח, ופירשמה מחירון חדש ומוזל. כך למשל מתחיל כעת מחירה של ה־911 ב־846 אלף שקל, לאחר שבעבר התקרב למיליון שקל. 911 בגרסת העל GT3 תהיה שלכם בפחות מ־1.8 מיליון שקל, לעומת יותר מ־2 מיליון שקל בעבר.
התוצאה: בחמשת החודשים הראשונים של 2016 עלו לכבישי ישראל 41 דגמי פורשה ביבוא סדיר, לעומת 23 בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. וזאת עוד לפני השקת רבי מכר צפויים, כמו גרסת בסיס של המקאן ב־485 אלף שקל בשבועות הקרובים, והפאנמרה החדשה, שאמורה להתמודד טוב יותר עם אאודי A7, מרצדס CLS וב־מ־וו סדרה־6.
את השנה צפויה החברה לסיים לראשונה אי־פעם בישראל עם מעל 100 מסירות, פי 2 מבעבר, ובשנים הקרובות רף ה־200 מסירות בשנה כבר לא נראה דמיוני.

