ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    צילום : ידיעות אחרונות
    24 שעות • 13.07.2016
    הפלפלים כובשים את אמריקה
    כבוד לתעשיית הטלוויזיה המקומית: הסדרה THE A WORD, הגירסה הבינלאומית ל"פלפלים צהובים" של "קשת" על משפחתו של ילד אוטיסט, תעלה היום על המסך בארה"ב וכבר זוכה לשבחים
    רז שכניק

    הישג יפה נוסף לתעשיית הטלוויזיה הישראלית: היום (7:00 בבוקר שעון ישראל, 21:00 שעון לוס אנג'לס) תעלה על המסך בארה"ב סדרת הטלוויזיה THE A WORD, המבוססת על הסדרה הישראלית פלפלים צהובים של זכיינית ערוץ 2 קשת, שיצרה קרן מרגלית.

     

     

    פלפלים צהובים, בהפקת יולי אוגוסט הפקות, עלתה בקשת בדצמבר 2010 ונעה סביב סיפורו של עומרי, ילד המאובחן כאוטיסט, והתמודדות משפחתו, המתגוררת בערבה, עם ההשלכות — כאשר אין בסביבה מוסדות שיוכלו לסייע. הסדרה, שהופקה על ידי Keshet UK, תשודר בערוץ הכבלים האמריקאי Sundance מבית AMC שאליו מנויים עשרות מיליוני משפחות. היא יצאה לדרך לאחר שיתוף פעולה בין קשת אינטרנשיונל, BBC הבריטית ו־Sundance.

     

    ארגון האוטיזם הבינלאומי Autism speaks העלה בעמוד הפייסבוק שלו קריאה לצפות בסדרה. קודם לכן הגדיר המגזין Vanityfair את THE A WORD כאחת הסדרות המבטיחות של הקיץ הקרוב, כשגם ניו יורק טיימס מתייחס לסדרה בכתבה שהעלה.

     

    "אין מתאימה יותר מ'פלפלים צהובים' מלייצג את ישראל", אומר מנכ"ל קשת אבי ניר, "וגם להיות הקופרודוקציה הראשונה של קשת ושל ישראל, עם אנגליה וארה"ב, סדרה מבוססת על יצירה ישראלית מקורית, יצירתה של קרן מרגלית".

     

    אין זו הפעם הראשונה שהסדרה זוכה להצלחה מעבר לים: The A Word שודרה בערוץ BBC ONE, הוכתרה לאחת מעשר התכניות הנצפות ביותר בשירות הצפייה הישירה של ה־BBC ובעקבות ההצלחה תזכה לעונה שנייה. העונה הראשונה כללה שישה פרקים.

     


    פרסום ראשון: 13.07.16 , 20:26