אפסילון משיקה קרן להשקעה
בית ההשקעות אפסילון משיק את קרן "אפסילון (4D) זהב", קרן נאמנות המתמחה בהשקעות בזהב. הקרן תשקיע בזהב ובחברות הפועלות בתחום כריית הזהב. לדברי עידן אזולאי, מנכ"ל קרנות הנאמנות של אפסילון, "מאז ומתמיד נתפס הזהב כנכס מאזן שמשמש עוגן בתקופות של חוסר ודאות בהן השוק אינו יציב". להערכתו, צפוי סבב של האטה ואף מיתון בכלכלות רבות, ולכן "במצב זה ההשקעה בזהב מהווה חלופה מאזנת כנגד הסיכונים הפיננסיים השונים המאפיינים כיום את השוק. הקרן תגבה דמי ניהול של 0.95%".
רשת ברשקה תפתח חנות דגל בקניון ערים
ברשקה, רשת האופנה לצעירות מבית זארה, תפתח סניף ענק בשטח 500 מ"ר בקניון ערים בכפר־סבא. החנות תיפתח במיקום שפינתה לאחרונה רשת קסטרו שפעלה במקום 20 שנה מאז הקמתו. מדובר בחנות דגל, בפינת הרחובות הראשיים ויצמן וכצנלסון, שתהיה היחידה מסוגה באזור. ההשקעה בתכנון ובעיצוב החנות נאמדת בכ־4 מיליון שקל והיא תיפתח בחודש ספטמבר. מהנהלת הקניון נמסר: "נמשיך לשלב כחלק מהאסטרטגיה שלנו רשתות שיווק ומותגי אופנה בינלאומיים המיועדים לצעירות, לצעירים ולכל המשפחה".
הוט תעלה לראשונה מופעים לילדים
HOT יוצאת במהלך אסטרטגי לקהל הילדים והנוער לרגל החופש הגדול. לראשונה תעלה חברת הכבלים שני מופעי במה לגיל הרך ולילדים ונוער בהשתתפות כוכבי הילדים מהסדרות המובילות, בהן גאליס, השכונה, נעלמים ורינת והקלמרים. לקוחות החברה ייהנו מהמופע במחיר מוזל של 19.90 שקל. במקביל מעלה החברה את "חגיגת קיץ מטורפת", קטגוריה ייעודית וחינמית של תכנים לילדים לחופשת הקיץ ב־HOT VOD young.
ניופאן משיקה בישראל את סדרת מוצרי האודיו והסאונד החדשים של המותג BOSE, הכוללים את מערכות הקול SoundTouch, רמקולים אלחוטיים, מקרן קול ואוזניות.
רשת הסטוק, המונה 37 סניפים, תגריל בין הקונים 31 מכוניות סיטרואן C1 החדשה. כל קנייה ב־150 שקל תזכה בשובר להשתתפות בהגרלה.

