שבת 30 במאי 2020
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
הכי מטוקבקות
    צביקה טישלר
    ממון • 30.07.2016
    להצעיר את שרונה
    "אני רוצה למשוך לכאן את הקהל הצעיר ולשנות את האופי של שרונה", מכריז גיל גזית, המנכ"ל חדש של מתחם הקניות והבילוי • "פחות חנויות יקרות, יותר התרחשויות רחוב, מופעים, דוכנים"
    נווית זומר

    "אני הולך לשנות את התדמית של שרונה, ממקום יקר וממוסד למקום טרנדי שימשוך אליו את הצעירים של תל־אביב עם פאבים, דוכנים, מופעי רחוב. אחד הכלים לשינוי האופי של המקום הוא גם הורדת שכר הדירה במידת הצורך". כך אומר גיל גזית, המנכ"ל החדש של מתחם הקניות והבילוי.

     

    גזית הוא המנכ"ל השלישי של המקום מאז פתיחתו לפני שנתיים. הוא מונה על ידי יזמי המתחם על רקע התוצאות הכספיות של שרונה שאינן עונות על הציפיות ועל ההשקעה העצומה שביצעו במקום.

     

    גיל גזית צד פוקימונים בשרונה. "מאמין בפוטנציאל של המקום"
    גיל גזית צד פוקימונים בשרונה. "מאמין בפוטנציאל של המקום"

     

    "המשימה שלי היא לפצח את הקוד של המקום. הבעלים מצפים ממני לקפיצת מדרגה שצריכה לבוא לידי ביטוי בזינוק במספר המבקרים ובפדיון המכירות", אומר גזית ומכריז: "אין מנכ"ל טוב ממני, ויעידו על כך התוצאות של קניון הזהב".

     

    "הגעתי לשרונה כי אני רואה בזה אתגר", הוא אומר. "זה לא רק למצוא את התמהיל הנכון, אלא גם איך יוצרים מקום שמזג האוויר לא יעצור את תנועת המבקרים בו. למשל, נשקיע בהצללה ובפרגולות. גם נושא המסחר ייבחן מחדש. בקרוב עזריאלי יפתחו לידינו קניון אופנה, נוסף על הקניון של גינדי שהקונספט שלו הוא אופנה. אני לא רוצה להיות עם עוד אופנת מיינסטרים. אולי צריך רק אופנת קונספט ייחודית, אולי פחות אופנה. ברור לי שצריך יותר התרחשויות רחוב, מופעים, דוכנים איכותיים".

     

    יזמי מתחם שרונה הם קבוצת אירני, רוגובין וקבוצת גני שרונה הכוללת את קבוצת אדלר חומסקי. היזמים ציפו למחזור מכירות של 500 מיליון שקל לשנה, אולם המחזור בפועל הוא כמחצית מזה. עיקר הבעיה במתחם היא בחנויות האופנה שהמכירות בהן נמוכות.

     

    גזית החליף בתפקיד את איריס ברץ במטרה לשנות את הקונספט של המתחם. אחרי שנתיים של פעילות התברר ליזמים שהשילוב המקורי של אוכל ומסחר לא עולה יפה במתחם הפתוח. גזית יצטרף להכריע אם הדגש יהיה על קולינריה, תרבות ופנאי או על מסחר ומאיזה סוג.

     

    המתחם המשתרע על שטח של 14 אלף מ"ר וכולל 33 מבנים טמפלריים עם 76 עסקים (הוא אינו כולל את שרונה מרקט), סובל מתנועה דלילה במהלך היום ומפדיון נמוך בחלק מהחנויות שאינן מסעדות ובתי קפה.

     

    גזית רוצה להצעיר את קהל המבקרים ולמשוך אותם ממתחמי הבילוי שלהם בדרום ובמרכז העיר. "אני בעיצומה של בחינה מקצועית של השאלה 'שרונה לאן?' התהליך ייארך חצי שנה והוא מלווה בגופים מקצועיים, ובסופו ישתנו פני שרונה. מדובר במתחם ייחודי ואני מאמין בפוטנציאל שלו. אין סיבה שלא יגיע לכאן הקהל של שדרות רוטשילד, אנחנו במרחק הליכה משם".

     


    פרסום ראשון: 30.07.16 , 20:34