מזראטי ישראל משיקה רכב כביש־שטח וחותכת מחירים
גידול של יותר מ־50% במכירות מזראטי בישראל השנה - ל־35 מכוניות, ושל 300% במסירות פרארי, ל־9 מכוניות. כך עולה מנתוני איגוד יבואני הרכב.
"ב־2017 אנחנו מצפים להכפיל את המכירות", אמר אתמול דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה, יבואנית שני המותגים, על רקע השקת הלוונטה, רכב הכביש־שטח הראשון של מזראטי, ופרסום מחירון חדש לדגם הנמכר ביותר של החברה, מכונית הסלון "גיבלי", שמחירה זול בכ־100 אלף שקל.
הלוונטה יגיע עם מנועי בנזין ודיזל 3,000 סמ"ק בהספקים של 275־430 כ"ס. המהיר יותר מאיץ ל־100 קמ"ש ב־5.2 שניות ומגיע למהירות מרבית של 264 קמ"ש. לכל הדגמים הנעה כפולה, מתלי אוויר, מושבי עור ועוד. המחיר מתחיל ב־610 אלף שקל ומגיע ל־865 אלף שקל בגרסה החזקה והכי המאובזרת.
דגמי הגיבלי עברו מתיחת פנים, כך שהגרסה הבסיסית מצוידת במנוע חזק ב־15 כ"ס ו־350 כ"ס בסך הכל. במקום לאפשר לכל לקוח לבחור לבד את האבזור, מה שהאט את זמני האספקה והקשה על חישוב ערכן של המכוניות במכירה, יגיעו כעת דגמי הגיבלי בשלוש רמות אבזור קבועות. במקביל הוזל מחירה, כך שהדגם הבסיסי, עם מנוע דיזל, יעלה 575 אלף שקל במקום 670 אלף ש'. הבנזין הבסיסי יעלה 590 אלף ש', 100 אלף ש' פחות מבעבר.

