שלישי 27 באוקטובר 2020
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    ממון • 07.09.2016
    מייסד אתר הצעצועים אמיגו: "נהיה אמזון הישראלית"
    בועז דקל, הזכיין של סופרבול ופוקימון, מבטיח מחירים נמוכים והשוואה נוחה לחנויות פיזיות • בענף צופים גידול נוסף בקניות אונליין בקטגוריה
    שושנה חן

    "מעל 15% מקניות הצעצועים בארץ נעשות באינטרנט. עכשיו זה יגדל עוד יותר". כך העריך אתמול ספק גדול בענף, בהתייחס ל"אמיגו" – אתר הצעצועים שמקים בועז דקל, בעלי PMI והזכיין של סופרבול, אימוג'י ופוקימון.

     

    אמיגו יושק השקה שקטה בהמשך החודש, ויגיע לפעילות מלאה לקראת חנוכה. הוא יציע כ־10,000 פריטים לתינוקות, ילדים ונוער – ממשחקים, צעצועים, ספרים ותחפושות, דרך מוצרי אלקטרוניקה, כולל מכשירים סלולריים, קונסולות ומשחקי מחשב, ובהמשך גם בקבוקים ועגלות ילדים.

     

    אתמול אמר דקל ל"ממון": "נהיה אמזון הישראלית, עם תרבות של אמזון". כמו ענקית המסחר המקוון, אמיגו יאפשר השוואת מחירים קלה. בכל חנות שבה תהיו תוכלו להיכנס אליו, לצלם את הברקוד שעל המוצר ולקבל את מחירו באתר. דקל: "בחו"ל השירות הזה הוא בסיס להתמקחות. מראים למוכרים את המחיר שעל המסך, ואז, אם החנות יכולה למכור ככה, יופי, ואם לא – יוצאים. בדרך כלל הן מתיישרות".

     

    אמיגו גם מבטיח מחירים נמוכים: "אצלנו לא צריך לשלם שכר דירה לקניונים, ואנחנו גם קונים סחורה מהיבואנים, וחלק מייבאים בעצמנו". האספקה תיעשה בתוך יממה (למעט ביום שישי). הזמנות עד 10 בבוקר יגיעו באותו יום, ומאוחרות יותר, למחרת. לחלופין, ניתן יהיה לאסוף את המוצרים במאות נקודות ברחבי הארץ.

     

    דקל מבטיח מוצרים בלעדיים, ביבוא שלו, השקות של ספקים אחרים, ומשלוח חינם בקנייה מעל 199 שקל. בתקופת ההשקה יוצע משלוח חינם בקנייה בכל סכום. בנוסף, אמר, קלפי סופרגול מהמחזור החדש יעניקו הנחות באתר.

     

    צמיחת הקנייה לילדים ברשת החלה בשוק התחפושות – לפי הערכות השנה נקנו כך כ־20% מהתחפושות של ילדי ישראל – והתרחבה לצעצועים. זאת, גם בגלל האתרים הסיניים הידידותיים, וגם בגלל מחירי המותגים הפופולריים כמו לגו ופליימוביל, שעדיין יקרים בארץ.

     

    אתר buy2usa מדווח על שילוח מאות חבילות צעצועים מדי חודש. "הכי נמכר זה לגו, בעיקר לגו ארמון הקרח של אנה ואלזה", אמרו שם. "עוד להיטים היו בריכות מתנפחות ומשחק שמלמד את עקרונות החשמל". לדברי מנכ"ל קבוצת צ'יינה ביי, ג'ו זאנג, "האתר בישראל רשם השנה גידול של 30% במכירות הקטגוריה, וצעצועים תופסים 17% מכלל המכירות. צרכנים כבר למדו לבדוק קודם כל את המחיר באינטרנט, על כל דבר".

     

    לפי חלק מהספקים, קניית צעצועים מקוונת היא שולית. לדברי מנכ"ל קודקוד אלי דגני, "בארץ עדיין מעדיפים את החנויות, בגלל הזמינות". עומרי דיאמנט, ממשחקי דיאמנט, אומר: "היו לי ניסיונות שלא צלחו למכירה כזו, אבל האתרים לא מפעילים מחסנים אלא מפנים ליבואן או ליצרן והכמויות לא הצדיקו את ההשקעה הנדרשת. לדעתי אמיגו ישנה את התמונה".

     


    פרסום ראשון: 07.09.16 , 20:41