yed300250
הכי מטוקבקות
    איל קרן
    ממון • 19.09.2016
    יקב טפרברג מציג: פרסומת לייב על בימת התיאטרון
    איריס ליפשיץ־קליגר

    לפרסומות בקולנוע ובטלוויזיה אנחנו כבר רגילים, כעת נצטרך להתרגל לפרסומות על בימת התיאטרון.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    צפו, כך זה נראה  

     

    יקב טפרברג יוצא במהלך חדשני: פרסומת משוחקת בתיאטרון בית לסין, רגע לפני שמתחילה ההצגה האמיתית. מדובר בפרסומת לייב, הכוללת הצגה קצרצרה באורך מספר דקות שבה מככבים יינות טפרברג.

     

    ואתמול השיק היקב את הפרסומת המשוחקת, בכיכובו של גיא זוארץ, לפני הצגת הקומדיה "לצאת מהארון".

     

    לדברי רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג, הרעיון נולד בעקבות החוק לאיסור פרסום אלכוהול. "החוק דורש מאיתנו להפגין יצירתיות וחדשנות במציאת אפיקי פרסום. שתיית יין היא אקט חברתי ותרבותי, ולכן החיבור לתיאטרון הוא טבעי", אמר. "לשמחתנו מצאנו שותף בעל ראש פתוח לחדשנות והתנסויות יוצאות דופן - תיאטרון בית לסין".

     

    מאור חן, מנכ"ל מקאן דיגיטל, הוסיף: "בעידן שבו יש מגבלה רגולטורית לפרסום משקאות אלכוהוליים, בחרנו להפוך את הבעיה לאתגר. יד ביד עם יקב טפרברג ותיאטרון בית ליסין יצרנו מהלך שיווק חווייתי מעניין ומפתיע לקהל היעד, שיוצר מעגל חשיפה מקסימלי הן בעת ההצגה והן באמצעות המדיה הדיגיטלית".

     


    פרסום ראשון: 19.09.16 , 20:30
    yed660100