בושם גדל על העצים

סטלה מקרתני, ברברי, מייקל קורס וטום פורד: את השקות הבשמים החדשות לכבוד ראש השנה מאפיינים שילובי ניחוחות המבוססים על רומנטיקת פרחים ונגיעות מחוספסות של קליפות עצים

סטלה מקרתני. מכתיבת הטרנדים מתנתקת מזר הוורדים שאפיין אותה, וב־STELLAPOP היא נצמדת לפרחי טוברוזה בעלי צבעוניות כתומה וניחוח עז וחם של שמש, אותם היא משלבת עם שמן סנדלווד המעניק טאץ' עצי וסקסי. האריזות של הקולקציה נושאות את החותמת של מועצת הגנת היערות (FSC) המעידה שמקור הקרטון בעצים מיערות הנשמרים באופן ידידותי לסביבה. 465 שקלים לבקבוק בן 50 מ"ל.

 

קלווין קליין. הישראליות נאמנות מאוד ל"אופוריה", סדרת הבשמים המיתולוגית של קלווין קליין, וסביר להניח שיחבקו גם את הניחוח החדש, המתאפיין בטאץ' עצי־פרחוני בזכות נגיעות של ורד, פטשולי, מושק וסנדלווד. 199 שקלים לבקבוק בן 50 מ"ל.

 

ברברי. הניחוח הכה, הו, בריטי, מגיח בגרסה חושנית־עצית־פרחונית, הכוללת שילוב בין פרחי ורד ויסמין ונגיעות עציות של ענבר ופטשולי. בקבוק הזכוכית המזוהה עם המותג עדיין שואב השראתו ממעיל הטראנץ' הקלאסי של ברברי. 539 שקלים לבקבוק בן 90 מ"ל.

 

קלואה. בית האופנה הצרפתי ממשיך לדהור על הצלחת הבשמים שלו, החביבים כל כך על המתבשמת הישראלית. קלואה פלור דה פרפום מופק מליבת פרחי ורדים, פרחי ורבנה ודובדבן ונגיעות שקד חלביות והוא רומנטי מתמיד. 471 שקלים לבקבוק בן 50 מ"ל.

 

 

 

טיירי מוגלר. מהדורה מוגבלת ל"אליין" הוותיק של מוגלר, המתאפיינת בניחוח חם ואוריינטלי המשלב יסמין הודי וענבר לבן, שנאצרו בתוך בקבוק זכוכית מוזהב ומתוכשט. 550 שקלים לבקבוק בן 60 מ"ל.

 

מייקל קורס. בית האופנה הנחשק משיק את וונדרלאסט המרענן, בזכות תערובת שופעת של הדרים כמו ברגמוט ומנדרינה סיציליאנית, לצד פלפל ורוד, חלב שקדים מלטף ונגיעות של יסמין וסנדלווד הנועלות את הניחוח באופן חושני. מחיר השקה עד סוף אוקטובר:299 שקל לבקבוק בן 50 מ"ל.

 

טום פורד. בושם חדש הנושא את חתימתו של מעצב העל טום פורד הוא תמיד ריגוש מאתגר עבור מיטיבות הלכת. במקרה של ORCHID SOLEIL משתלב ניחוח הסחלב השחור עם וניל, קרם ערמונים ופצ'ולי, לצד נגיעות וטיבר ומושק. התוצאה בושם עוטף ועמוק שצריך ללמוד לאהוב. 470 שקלים לבקבוק בן 50 מ"ל. בלעדי באפריל.

 

טומי הילפיגר. שיתוף הפעולה בין המעצב הוותיק לדוגמנית הלוהטת ג'יג'י חדיד נכנס גם לבקבוק. לדברי המותג, "TH – THE GIRL נוצר בהשראת האישיות המשוחררת של ג'יג'י ומשקף את הגישה האופטימית, הביטחון והסגנון המגניב והלא מתאמץ שלה". במושגי ניחוח זה אומר שילוב של עלי סיגליות ועלי תאנה המשתלבים עם פריחת יסמין וקליפת עץ הקשמרן, כלומר ניחוח "ירוק" ומחוספס עם נגיעות רומנטיות. מחיר השקה: 149 שקל לבקבוק בן 50 מ"ל, בלעדית ברשת "סופר־פארם".

 

 

 

ג'יבנשי. הבושם החדש של בית האופנה והבישום הוותיק משלב בין ניחוח פרחוני ורומנטי (יסמין ערבי פראי), לטיפות עשבוניות־ירוקות (עשב וטיבר) ומעטפת חמה ומתקתקה (תמצית מועשרת של תווי טונקה, וניל ומושק). 387 שקל לבקבוק בן 50 מ"ל.

 

איב רושה. בית הטיפוח הצרפתי הוותיק משיק ניחוח פרחוני ורומנטי: EVIDENCE, המשלב

 

בין תמצית פטשולי לוורד דמשק. עוד בסדרה ניחוח לימוני־הדרי מרענן בזכות פרחי תפוז ואשכולית. 149 שקל במקום 199, במבצע לחג.

 

מיכל נגרין. נציגות ישראלית נחשבת על מדף הבישום: המעצבת מיכל נגרין משיקה את הבושם הראשון שלה, שנקרא Florezo, ונוצר בהשראת פרדסי ההדרים שהקיפו את מחוזות ילדותה בקיבוץ נען. הבושם מעלה זיכרונות ריח קולקטיביים בזכות תמציות איכותיות של אשכולית אדומה, תפוז נרולי, ילנג וליים איטלקי. 459 שקלים לבקבוק בן 100 מ"ל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים