חזית מול ברילה: אסם מוזילה את פסטה פרפקטו ב־15%, ומשיקה רטבים חדשים

אסם מוזילה את פסטת הפרימיום פרפקטו בעד 15%.

 

פרפקטו היא התחרות של אסם מול ברילה. קטגוריית הפסטות פרימיום כולה מוערכת ב־80 מיליון שקל בשנה – כ־35% משוק הפסטה, המוערך ב־225 מיליון שקל. כחלק מהמהלך, כל 15 מוצרי פסטה פרפקטו יוצעו במשקל אחיד של 500 גרם (שישה מהם היו במשקל 450 גרם), ובעיצוב חדש.

 

פסטה פרפקטו מיובאת על ידי אסם מאיטליה ותופסת 10% מהשוק. הפסטה הרגילה של אסם תופסת 33.6%, ופסטה ברילה 25.8%.

 

לפי נתוני סטורנקסט, פסטה פרפקטו ירדה בנתח השוק ל־10.1%, לעומת 10.7% ב־2015. במקביל, פסטה ברילה, שמחירה הוזל בעקבות יבוא מקביל לעד 5־6 שקלים, עלתה מ־22.7% ל־25.8%. על פי נתוני אתר מייסופרמרקט, 100 גרם פסטה ברילה עולים בשופרסל 1.18 שקלים, ואילו 100 גרם פרפקטו (לפני ההנחה כעת) – 1.68 שקלים.

 

גם בסדרת הרטבים, שתוחלף כעת מרוטב אסם לרוטב פרפקטו, יופחת המחיר ל־100 גרם בכ־19%. אסם תשיק תחת המותג סדרת רוטבי עגבניות בצנצנות 400 גרם – קלאסי, עגבניות ובזיליקום, רוטב לבולונז, ועגבניות עם חתיכות פלפלים לשקשוקה.

 

לדברי זהבה מרטינוביץ, מנהלת החטיבה הקולינרית בחברה, "בשנים האחרונות ניכר שינוי בשוק הפסטה פרימיום. הצרכנים יותר בררנים ואניני טעם גם בפסטות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים