אוקטובר הוורוד
אין מצב לאפרוריות ודיכאון: הגוון של העונה הוא דווקא הכי שמח שאפשר
מדי אוקטובר מאמץ העולם את הצבע הוורוד ואת הסרט הוורוד כחלק מחודש המודעות לסרטן השד. הסיסמה המלווה את הקמפיין השנה, "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד", משתקפת במאמצים שעושים מותגי קוסמטיקה על מנת להתגייס למאבק ולהעלות את המודעות למחלה, למניעתה ולגילוי מוקדם שלה בקרב נשים בעולם ובישראל.
1. מותג הלק ORLY מציע את קולקציית PRETTY IN PINK: הקולקציה כוללת שלושה לקים במראה מנצנץ (35 שקל במכוני הטיפוח). 20 אחוז מההכנסות ייתרמו לעמותת "קאנסר־שמאנסר".
2. Tweezerman: בכל אוקטובר מאז 1999 משיקה החברה פינצטה חדשה, ש־25 אחוז ממכירותיה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד ולארגונים הפועלים למציאת תרופה. 200 שקל במכוני הטיפוח.
3. קליניק מציעה את קרם הלחות הצהוב מסדרת שלושת השלבים Dramatically Different Moisturizing Lotion: גרסה מיוחדת וחגיגית, הכוללת מחזיק מפתחות (329 שקל). המוצר יימכר במהלך החודש בחנות האונליין של המותג ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשון־לציון. 30 אחוז מההכנסות ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
4. פול מיטשל מציע את United in Pink: מהדורה מוגבלת של תכשירי שיער. עבור כל מוצר שיימכר תתרום החברה חמישה שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג אצל מעצבי שיער נבחרים במהלך החודש. פרטים: 03־6427577.
5. אסתי לאודר מציעה את Pink Ribbon: סט של שפתון, צלליות וסומק בתיק איפור מהודר (235 שקל) וסרום עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות (419 שקל). המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי סופר־פארם שבהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר. 30 אחוז מההכנסות ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
6. Laline מציעה מראה אישית וורודה עם הכיתוב Love Yourself: 50 אחוז מהרווחים יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן השד ולקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה (19.90 שקל).
7. בובי בראון מציעה את Art Sticks: עיפרון דו־שימושי המשלב את הקלות של שפתון עם הדיוק של עיפרון, במהדורה מיוחדת בשני גווני ורוד. 30 אחוז מההכנסות ייתרמו לאגודה למחלמה בסרטן.
העונה הזו צפויה להיות אינטנסיבית במיוחד, עם מראות חזקים, ולכן כדאי לנסות את הצלליות החדשות של לוריאל, מאבקה דחוסה בעלת פיגמנטים עזים.

