החדש של פמפרס: דק יותר, סופג יותר

פרוקטר אנד גמבל מחליפה את חיתול הדגל שלה, "פמפרס אקטיב בייבי–דריי", בחיתול חדש, וטוענת: הוא החיתול הכי יבש בישראל • מה אמרו ההורים שבדקו עבורנו את החיתול

פרוקטר אנד גמבל, יצרנית חיתולי "פמפרס אקטיב בייבי־דריי", המותג הנמכר ביותר שלה, מחליפה אותו בחיתול חדש המוגדר על ידיה כפריצת דרך. לדברי החברה, בחיתול החדש יש שלוש תעלות ספיגה, שהופכות אותו ל"חיתול היבש ביותר בישראל". מכירות "פמפרס אקטיב בייבי" מהוות היום 65% ממכירות החיתולים של החברה בישראל.

 

החיתול החדש ייקרא באותו השם ויזוהה על האריזות בעזרת איור המציג את שלוש תעלות הספיגה. חשיפתו תיעשה בתערוכת "בייבי לנד" שתתקיים בשבוע הבא בגני התערוכה בתל־אביב. את המוצר החדש ילווה קמפיין פרסום מסיבי בהשקעה של כ־3.5 מיליון שקל, ועד ינואר יוחלפו כל חיתולי "פמפרס אקטיב בייבי־דריי" שעל המדפים בחיתולים החדשים.

 

לדברי החברה, הטכנולוגיה של שלוש תעלות ספיגה פותחה במשך עשר שנים, ומצויה כבר כשנה בחיתולי "פמפרס פרימיום". "הבשורה הגדולה של החיתול איננה רק בספיגה, אלא בפרמטרים נוספים כמו פיזור הנוזלים. הם לא מתרכזים בליבה אחת. התינוק לא מתעורר בבוקר עם חיתול נפוח", אומרת חן גוטר, מנהלת שיווק של תחומי החיתולים וההיגיינה הנשית בפרוקטר אנד גמבל ישראל.

 

לטענתה, החברה הטיסה למעבדה בלתי תלויה באירופה חיתולים של כל המותגים הנמכרים בישראל, והבדיקות הראו שהחיתול בן שלוש התעלות הוא היבש ביותר בישראל. בחברה סירבו להמציא לנו את מסמכי המעבדה.

 

ייתכן שהחיתול החדש הוא תשובתה של פרוקטר אנד גמבל לפעילות הנמרצת יותר של המתחרים בשנה האחרונה – הן חוגלה קימברלי במפעל המושקע שלה, והן המותגים הפרטיים המתחזקים. היום נמכרים בישראל לא פחות משלושה מותגים פרטיים (רמי לוי, שופרסל, לייף), וחלקה של פמפרס בשוק – על פי נתוני נילסן לששת החודשים האחרונים – עומד על כ־21% (כמותי, לא כולל המכירות בסופר־פארם, שמגדילה את חלקה).

 

לדברי גוטר, כמות החיתולים באריזות המוצר החדש לא שונתה, וגם לא המחיר, "אם כי את המחירים הסופיים קובעות רשתות השיווק". "פמפרס אקטיב בייבי דריי" החדש ישווק, כמו קודמו, בשני סוגי אריזות – אריזות חיסכון עם כמות קטנה יותר של חיתולים, ואריזות מוגדלות. אריזות החיסכון נמכרות ב־58.90־69.90 שקל, והאריזות המוגדלות ב־64.90־89.90 שקל.

 

העמדנו את החיתול החדש לניסוי שטח של ארבעה הורים וחמישה תינוקות — בהם גם זוג תאומים. בחרנו דווקא בגילאים גבוהים יחסית – בין חצי שנה לשנה וחצי. החיתולים הפתיעו את כולם וזכו לציון 8.9.

 

שלושה מההורים אמרו שהיו עוברים לחיתולים החדשים, בתנאי שהמחירים יהיו נוחים. זוג הורים אחד אמר כי לא היה עובר למרות ביצועי החיתול, כי "אנחנו לא אוהבים את הצורה שהחיתול הרטוב מקבל, כסוג של ג'ל".

 

מהבדיקה עולה שיתרונות החיתול החדש הם רמת ספיגה גבוהה, היעדר דליפה, העובדה שהחיתול הרבה פחות נפוח מהמקובל, וכן דקות וגמישות. "אנחנו קונים חיתולים לפי מחירים ומבצעים ולכן ניסינו כמעט את כל המותגים. כאן מדובר בהחלט בחיתול הטוב ביותר שבו נתקלנו אי פעם", אמרה הנסיינית א', אם לתאומים. "הוא דק מאוד, גמיש וסופג בצורה נהדרת".

 

גם במשפחת ר' ציינו שהחיתול היה פחות רטוב וספוג אחרי הלילה, בהשוואה לחיתול הרגיל שבו הם משתמשים. "החיתולים נוסו במשך מספר לילות", אמרו הורים לתינוק בן שנה וחצי, "והילד לא קם רטוב למרות שהחיתול היה מלא. לא היה צורך לרוץ ולהחליף ישר כשהתעורר".

 

והחיסרון? במקרה של תינוק מעט יותר שמנמן במבנה גופו, הייתה בעיה של מידה, שלהערכת האם אפילו הביאה לזליגה במקרה אחד. אם אחרת התלוננה שהחלק החיצוני של החיתול לא רך מספיק. לדברי חן גוטר, "בגלל השינוי המבני של החיתול והיותו דק במיוחד, קיימת חשיבות מוגברת לבחירת המידה. חשוב לזכור, דליפה מחיתול הינה בדרך כלל תוצאה של התאמה לקויה".

 

shenker@013.net

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים