לקנות בבוטיק בפריז בלי לצאת מהבית
בשורה לחובבות השופינג: האתר shoptiques, שמאפשר לקנות בבוטיקים וחנויות מעצבים מרחבי העולם, נחת בישראל
אתר הקניות הפופולרי שופטיקס (www.shoptiques.com) מגיע לישראל. האתר מאפשר לצאת לסיבוב קניות בחנויות ובוטיקים ברחבי העולם, בלי לצאת מהבית.
באתר ניתן למצוא בגדים, תכשיטים, תיקים, נעליים, כלי בית ומוצרים נוספים, מחנויות בברלין, ניו־יורק, פריז, לונדון, אמסטרדם, ועוד. כך יכולים הגולשים (בעיקר הגולשות, כי יש בו רק פריטי אופנה לנשים) לעשות שופינג בבוטיקים במדינות אחרות בלי לבקר באותה מדינה. בנוסף, המוצרים באתר אמורים להיות ייחודיים יותר מהמוצרים באתרי קניות ענקיים אחרים.
החל מאתמול האתר כולל גם יותר מ־50 חנויות ישראליות, שיקבלו גישה לשוק הבינלאומי ויציעו את מרכולתן לקהל הבינלאומי. בין הבוטיקים וחנויות המעצבים שעלו לאתר אפשר למצוא את ליאת הר־נוף, דגני סטודיו, דורין פרנקפורט, טרס, מאיה בש ואחרים.
המשלוח לארץ הוא חינם ברכישות מעל 400 שקל (מתחת לסכום זה יש דמי משלוח של 15 יורו). באתר מבטיחים שהמחירים המוצגים בו כוללים מסים ומכס (יש לוודא כי בפינה העליונה של האתר מופיע דגל ישראל).
"שופטיקס" הוא למעשה סטארט־אפ הפועל מעמק הסיליקון. הוא הוקם ב־2012 על ידי אולגה וידישבה (31), שהיגרה לארה"ב מקירגיסטן כשהיתה בת 17, עם 100 דולר בכיסה ובלי שידעה אנגלית. בתחילה עסקה במלצרות ובדוגמנות, ולאחר שעשתה תואר בכלכלה ובמתמטיקה עבדה כאנליסטית בגולדמן־זאקס. לפני שהקימה את החברה היא השלימה תואר במנהל עסקים בהרווארד. אחרי שהחברה הוקמה היא התקבלה לתוכנית הסטארט־אפים היוקרתית Y Combinator בעמק הסיליקון, ובהמשך גייסה 2 מיליון דולר מקרנות הון סיכון מובילות בארה"ב.
"שופטיקס" מציע אוספים נבחרים של מוצרי בוטיק מ־5,000 חנויות ברחבי העולם. הוא מציע פתרון לבוטיקים קטנים, שכן הוא מסייע להם להציע את המוצרים שלהם ברשת. האתר מציע לחנויות את השירותים הדרושים כדי לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם: שירותי משלוח, ניהול מלאי, לוגיסטיקה, צילומים, שיווק, ועוד.
על פי נתוני החברה, חל גידול חודשי של 157% במכירות של חנויות שמשתמשות באתר בחודשיים הראשונים לאחר שהן מצטרפות אליו.