שלישי 17 בספטמבר 2019
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    קלינטון ובון ג'ובי בגרסה שלהם
    24 שעות • 19.11.2016
    חמש קטנות
    עם אבי סנטו, מומחה לשיווק דיגיטלי | על "אתגר בובות הראווה" שהפך לוויראלי ברשת
    שרי ערמון

    אחרי "אתגר דלי הקרח" שכבש את העולם, מגיע אתגר חדש שבו על המשתתפים להביא סיטואציה מהיומיום ולקפוא במקום, כמו סרטון שנעצר לרגע.

    "זה עוד טרנד סוחף שמצליח להעביר סיטואציה בצורה אותנטית, קצרה וממוקדת. וכמובן הוא מדבר בשפה אוניברסלית, וכל אחד בעולם יכול לבנות את הגירסה שלו".

     

    קיפאון ספונטני. כך נראה הטרנד החדש

     

    אפשר לדעת מה הטרנד שיכבוש את העולם לפני שמצלמים אותו?

    "לא ממש. בדרך כלל זה מתחיל עם אנשים שפעילים מאוד ברשתות החברתיות, ומשם זה הופך לנפיץ".

     

    זו שיטה טובה להעביר מסרים?
    "בהחלט. זה תמיד מתחיל עם אנשים לא מוכרים, ומשם כובש גם את הסלבס. מי יכול היה בכלל לדמיין שהילארי קלינטון ובון ג'ובי יעשו משהו כזה. זה ענק!"

     

    חברות גדולות ממנפות את זה הלאה?
    "ודאי. הן משקיעות בזה המון כסף. בישראל כבר פנו אליי חברות גדולות מאוד לחקור את התופעה ולמצוא דרך ליישם אותה אצלן".

     

     

    מישל אובמה ולברון ג'יימס. בקרוב גם מלאניה טראמפ? 

     

    האתגר הזה רץ בעולם כבר כמה חודשים, ואילו אצלנו הוא עדיין בחיתוליו.
    "אנחנו איטיים בהשוואה לעולם מבחינה דיגיטלית".

     

     

    אבי סנטו
    אבי סנטו

     


    פרסום ראשון: 19.11.16 , 20:11