בקשה לתביעה ייצוגית נגד אל על: "פגעה בלקוחותיה"

בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד אל על הוגשה שלשום לביהמ"ש המחוזי בת"א בטענה לפגיעה בלקוחות החברה. שני המבקשים טוענים באמצעות משרד עו"ד מירון, בן ציון ופריבס כי "אל על יודעת שנים ארוכות כי טייסיה מאריכים את דרכם סתם כך מתוך רצון להעלות את שכרם. היא אף מלינה על כך כשהיא נאבקת בהם. עם זאת, בכל הנוגע לצרכניה, היא כלל לא חושבת שעליה לטרוח ולספר להם על עניין קטן זה. היא פשוט מנסה להסתיר זאת מתוך הנחה שהצרכן יבלע כל צפרדע שמאכילים אותו", נטען.

 

עוד נאמר בבקשה כי הדבר דומה לתייר שביקר בחולון וביקש לעבור משם לסיור בבת־ים. לשם כך עצר מונית שנהגה הסיע אותו מחולון לבת־ים דרך רמת־השרון. נטען כי "במקרה שלפנינו נמנעה אל על מלציין בפני הלקוחות כי טייסיה עושים במטוסים כבשלהם", וכי לו היה מדובר בהתנהלות חוקית, על אל על היה לדווח עליה לנוסעיה. טרם הוגשה תגובת אל על לביהמ"ש.

 

מאל על נמסר: "החברה לומדת את הבקשה ותגיש תגובתה כנדרש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים