קרם דה לה קרם

מותג הקוסמטיקה והבישום דיור יפתח חנות בקניון גינדי TLV Fashion Mall שבה יימכרו סדרות יוקרתיות שלא נמכרו עד כה בארץ

בוטיק הקוסמטיקה היוקרתי של דיור נוחת בישראל. הבוטיק של דיור, שיש כמוהו רק 18 בעולם, ייפתח ב־25 במארס בקניון גינדי TLV Fashion Mall.

 

"כל החנות תהיה דיגיטלית, והמסכים על הקירות יציגו כל הזמן תצוגות אופנה", סיפר שרון צרפתי, מנהל מכירות הדרכה ועיצוב נקודות מכירה של DRRR, יבואנית דיור לישראל. כל דוכן ייעוץ יכיל "מראות חכמות" מובנות באייפדים שמדמים את מוצר האיפור על פניה של הלקוחה המתעניינת.

 

בנוסף, החנות תציע שירותים שאינם מקובלים בחנויות קוסמטיקה, כמו שירות חניה, שילוח מוצרים עד הבית והזמנות לפי צרכים אישיים של הלקוחה.

 

בחנות יימכרו מוצרי איפור, טיפוח ובישום מבית דיור, בהם סדרות שלא נמכרו עד היום בישראל ונמכרות בעולם רק בבוטיקים ייעודיים של דיור. למשל, קו הבישום La Collection Privée המבוסס על קולקציות שאינן משתנות, שכולן נרקחות על ידי הבשם הראשי של דיור. בין הקולקציות: New Look 1947 או La Colle Noire, על שם הטירה השחורה, בית הקיץ בעיירה גראס בצרפת ששימש את מארק דיור בשנות ה־50, והרכיבים המשמשים את הבשמים הכלולים בה, כולם טבעיים, מגיעים מגינת האחוזה.

 

כך תיראה החנות החדשה בתל־אביב
כך תיראה החנות החדשה בתל־אביב

 

 

מ־1,055 שקל לבושם

 

בארץ יימכרו בשמי ה־Eau de Perfume ה"זולים" יותר של קולקציות אלו במחירים של 1,055 שקל (260 יורו) לבקבוק של 120 מ"ל ועד 1,500 שקל (370 יורו) ל־250 מ"ל.

 

עוד תגיע לראשונה למכירה חופשית בארץ סדרת הטיפוח L'Or de Vie שבין רכיביה כאלו הממוצים מזמורות הגפנים של אחד היקבים היוקרתיים בעולם הנמצא בבעלות החברה האם של דיור. המחירים מתחילים ב־2,400 שקל לקרם פנים (50 מ"ל) עד 3,600 שקל לסרום (30 מ"ל).

 

בחנות יימכרו גם כל קווי האיפור של "דיור" היוצאת מדי שנה בשש קולקציות מיוחדות של איפור לכל אחת מתצוגות האופנה שלה. בכוונת החברה לפתוח בשנים הקרובות עוד חמישה בוטיקים, בין היתר בממילא, באילת ובחיפה.

 

דיור מפעילה בעולם שני סוגים של חנויות: בוטיקים של אופנת העילית שלה ובוטיקי קוסמטיקה. בישראל נמכרת אופנת דיור בקונספט של "חנות בתוך חנות" ב"אניגמה" בכיכר המדינה מאז 2014.

 

"הבעת אמון בישראל"

 

בוטיקי הקוסמטיקה של דיור, שרק 18 מהם יש בעולם, בעיקר באסיה, אינם מוכרים מוצרי אופנה, אם כי לאחרונה הוחל באסיה לשלב מכירת אביזרים — משקפי שמש ותכשיטים – בבוטיקי קוסטמיקה. "אם זה יצליח, נעשה זאת גם בארץ", אמר צרפתי. לדבריו, לא היה פשוט לשכנע את החברה לפתוח בוטיק בישראל. בחברה הצרפתית נאותו רק אחרי שראו את ביצועי היבואן הישראלי.

 

בשנים האחרונות ממקמת את עצמה דיור בתחום הסלקטיבי היוקרתי ומצמצמת את נקודות המכירה. כך למשל בישראל צומצם מספר נקודות המכירה ל־31 בלבד מסניפי סופרפארם, ניו פארם והמשביר לצרכן שמוכרות את מלוא הקולקציה המוצעת היום בארץ, ולעוד 160 נקודות של רשתות אלו המוכרות חלק מהבישום.

 

"פתיחת בוטיק יופי של מותג הוט קוטור הוא הבעת אמון בשוק הישראלי ובמיוחד בצרכנית הישראלית המעורה במגמות ובטרנדים הבינלאומיים", ציינה דנרה וולט, בעלת בלוג טיפוח היוקרה Danra's Vault. וולט מעריכה שנראה בקרוב כניסות דומות של מותגי יוקרה נוספים בתחום הקוסמטיקה.

 

shenker@013.net

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים