סלפי מיוזיקלי
פייסבוק? אינסטגרם? סנאפצ'ט? עם כל הכבוד לרשתות החברתיות הוותיקות, יש אחת חדשה שסוחפת בחודשים האחרונים ילדים ובני נוער בכל העולם וגם בארץ: מיוזיקלי • אתם מוזמנים להשתתף בתחרות המיוזיקלי של המדינה — ואולי לזכות בפרסים שווים ובחוויה בלתי נשכחת
הגעתם הביתה וראיתם את הילד או הילדה מצלמים את עצמם לווידאו סלפי תזזיתי במיוחד? נכנסתם לחדר שלהם ותפסתם אותם שרים בתנועות שפתיים קטעים מלהיטי פופ מצליחים? גם הם כנראה התמכרו למיוזיקלי — האפליקציה שמאפשרת לצלם קליפים לשירים ולשתף אותם עם החברים.
כ־145 מיליון בני אדם פעילים כיום באפליקציה הפופולרית שיצאה לדרך לפני כשנתיים וחצי — ואליה מועלים כ־12 מיליון סרטונים ביום בממוצע. איך זה עובד? המשתמשים (המכונים מיוזרים, musers) בוחרים שיר אהוב מתוך תפריט של להיטים ידועים ומצלמים סרטון בן 15 שניות שבו הם שרים ללא קול — כלומר, בתנועות שפתיים בלבד. הם כמובן מוזמנים גם לרקוד. היכולת לשלוט באפקטים ובפילטרים שילוו את הסרטון היא זו שמאפשרת לכל משתמש לתת מגע אישי לקליפ שלו.
החל מהיום, ולמשך שבוע, "ידיעות אחרונות" מזמין אתכם להשתתף בתחרות המיוזיקלי של המדינה: כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את הקליפ שצילמתם עם האפליקציה (רק סרטון אחד למשתתף) למייל שלנו. מערכת העיתון תבחר את עשרת הסרטונים הטובים ביותר, וועדת שיפוט מיוחדת — בהשתתפות הזמרת נועה קירל, כוכבת היוטיוב אשלי וקסמן בקשי, השחקן עומר דרור, המגישה מור סילבר והשחקן טל מוסרי — תדרג מביניהם את שלושת המקומות הראשונים.
הזוכה בפרס הראשון יוזמן לצלם קליפ מיוזיקלי עם נועה קירל, זמרת השנה של המגזין "ראש אחד" ושל אתר פרוגי ומנחת התוכנית "ליפסטאר" שתשודר החל מפברואר בערוץ yes kidZ, ויקבל תווי קנייה על סך 500 שקלים. הקליפ יתפרסם בדף הפייסבוק ובאפליקציה של "ידיעות אחרונות". גם הזוכים במקומות השני והשלישי לא יקופחו — וכל אחד מהם יזכה אף הוא בתווי קנייה על סך 500 שקל. בנוסף, כל עשרת הסרטונים שיגיעו לגמר יוזמנו למפגש מיוחד עם צוות השופטים.
רוצים להשתתף? שלחו את קליפ המיוזיקלי שלכם למייל yediotha@gmail.com
צילומים: באדיבות קסטרו, רוברטו מיוזיק, ניר סלקמן, רמי זרנגר, ערן לוי ודניאל אליסטר

