yed300250
הכי מטוקבקות
    יחצ
    ממון • 11.02.2017
    הארגזים ממגדל העמק כבשו את רשתות המזון בעולם
    פולימר לוג'יסטיקס פיתחה ארגזי פלסטיק דמויי עץ המשמשים גם לשינוע פירות וירקות וגם לתצוגה • הרשתות: המכירות גדלו בזכותם
    נווית זומר

    גאווה ישראלית: חברת פולימר לוג'יסטיקס ממגדל־העמק כבשה את רשתות המזון הענקיות Walmart ו־Carrefour שאימצו את ארגזי הפלסטיק דמויי העץ שלה, המיוצרים במפעל החברה שבמגדל־העמק.

     

    מגדלי פירות וירקות בארה"ב ובאיטליה שלחו לרשתות השיווק במהלך 2016 תוצרת חקלאית ביותר מ־22 מיליון ארגזים דמויי עץ כאשר הארגזים משמשים גם לתצוגה בסניפים. התגובות לארגזים מישראל היו נלהבות; שתי הרשתות הקמעונאיות רשמו עלייה משמעותית במכירות של התוצרת החקלאית.

     

    מחקר שנעשה באיטליה הצביע על כך ש־94% מהצרכנים העדיפו את מראה הארגזים דמויי העץ שבהם מוצגת התוצרת הטרייה.

     

    נוסף למראה הכפרי שמשדר "טרי היישר מהשדה", יתרונם של הארגזים הוא חיסכון דרמטי בעלויות התפעול והשינוע של התוצרת. הארגזים קלי המשקל, שניתנים לשימוש חוזר, הביאו לצמצום משמעותי של שימוש באריזות קרטון חד־פעמיות שהיוו הוצאה כספית גדולה ומפגע סביבתי.

     

    "הצלחנו לשלב את הפלסטיק הניתן לשטיפה עם הנראות של העץ, שיכנענו את הרשתות שהנראות חשובה ואנחנו נמצאים היום ב־4,500 סניפים של וולמארט וגם בקרפור", אמר ל"ידיעות אחרונות" גדעון פיינר, מנכ"ל פולימר לוג'יסטיקס.

     

    החברה הוקמה בשנת 2000, והיא נמצאת בבעלות קרן ההשקעות שמרוק שבבעלות משפחת דיסני מארה"ב והמשקיעים משה מזרחי, צבי ימיני, משקיעים אוסטרלים, משפחת פיינר ועוד. החברה מעסיקה 220 עובדים ומחזור מכירותיה 100 מיליון דולר בשנה.

     

    עם העלייה בדרישה לארגזים, פתחה פולימר לוג'יסטיקס בארה"ב בשנה החולפת שני מרכזים חדשים לשטיפת ארגזים, נוסף לשלושה הקיימים. מנכ"ל אמריקאי מונה בארה"ב כדי לתמוך בהתרחבות הפעילות והצמיחה של יותר מ־35% באמריקה במהלך 2016.

     

    החברה ממשיכה לבצע השקעות ומצפה להמשך צמיחה שנתית דו־ספרתית בשנים הבאות. בעקבות ההצלחה של הארגזים דמויי העץ, פיתחה פולימר לוג'יסטיקס גם מעמדים דמויי עץ, שמאפשרים לשוות לחנויות מראה אחיד.

     

    המעמד יכול להתאים גם להצגת ארגזים בעיצובים שונים של ספקים אחרים, ומשפר משמעותית את מראה תצוגת הסחורה החקלאית. מאחר שירקות ופירות טריים מוצגים לרוב בחזית החנויות, תצוגה מושכת של הסחורה תורמת להגדלת מספר הנכנסים לחנות ולהעלאת גרף המכירות באופן כללי.

     

    navitz@yediot.co.il

     


    פרסום ראשון: 11.02.17 , 20:29
    yed660100