המבורגר או כנפיים בטעם ביסלי, כבר טעמתם?
באסם מצאו דרך חדשה לקדם את חטיף הביסלי, אחד החטיפים המלוחים הפופולריים בארץ (תופס 12.5% משוק החטיפים): שיתוף פעולה עם רשת מסעדות ההמבורגרים של צחי בוקששתר, Black.
השקעה של 650 אלף שקל הולידה המבורגר עם שבבי ביסלי — "קראנצ' ביסלי־בורגר" ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי — "ביסלי ווינגז". במקביל, אסם משיקה שני טעמים במהדורה מוגבלת: ביסלי בטעם Black Burger וביסלי בטעם כנפיים לוהטות - מנות הדגל של רשת ההמבורגרים.
במסגרת שיתוף הפעולה, מי שירכוש במהלך המבצע את אחת המנות המיוחדות או את ארוחת הילדים, יקבל ביסלי במהדורה מוגבלת (עד גמר המלאי). כמו כן, מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת יוכל להצטרף למועדון הלקוחות של Black ללא תשלום, וזאת למשך שנה.
השף צחי בוקשתתר אמר ל"ממון" כי "השילוב בין הפריכות של ביסלי לטעמים של Black יצר משהו שבקרוב יהיה קשה לדמיין טיול שנתי בלעדיו, או סתם זלילה בזמן צפייה במשחק טוב, שאפו לחברים באסם. כמובן שלא יכולתי להתאפק והכנתי מנות המשלבות את טעמי הביסלי החדשים במאכל המקורי. כיף גדול".

