תרגיע
ב"מאניה ג'ינס" משתדלים להרגיע ועוברים לייצר גם חליפות ופריטים רגועים שפונים גם למי שעברו את גיל 18
בחברת אופנת הגברים הישראלית "מאניה ג'ינס" מודעים לדימוי הפרובוקטיבי והמגובב שדבק במותג בראשית דרכו, ומשתדלים לדבר כעת בשפה מהודקת כדי להגיע לקהלים רחבים יותר ולא לבני נוער שאוהבים ג'ינסים מטורפים.
אחד הכיוונים הבולטים הוא תחום החליפות, אליו הגיעו כתוצאה מביקוש ער מצד תיכוניסטים שחגגו לא מכבר את נשפי הפרום ומסיבות הסיום. כעת הם מתחילים לקרוץ גם לחתנים.
המעצבים אורן יפרח, הנמנה עם בעלי החברה, יפעם בטאש ויניב נעמת, יצרו חליפות מבד לייקרה ובגזרות חתיכיות וצמודות לגוף. הצבעים הבולטים באגף החליפות הם שחור, אפור ולבן, ולצידם לוהט ז'קט בורדו (אחד הצבעים החזקים של הקיץ) המתהדר בדש שחור והוא נלבש מעל מכנסיים שחורים.
בקולקציית קיץ 2017 של "מאניה ג'ינס" בהחלט ניכר שדרוג בעיצוב, שקצת נרגע משנים קודמות. יחד עם זאת, עדיין לא מוותרים שם על פריטים עמוסים ומוגזמים.
דור הג'ינס: הדגמים בקיץ הנוכחי יותר רגועים, עם הרבה פחות שימוש בקרעים. הקפדה על הגזרה: כמה שיותר צמוד יותר טוב. אורך שבע שמיניות הוא חובה. הצבעים השולטים הם שחור ואפור. הדגם הכי לוהט הוא ג'ינס בייסיק (199 שקל) עם קרעים בברך, טיפול במכפלת – בצבעים שחור/אפור/כחול כהה/ירוק.
מראה מנצח: משחקי לבן ושחור – טישרטים לבנים עם הדפסים בשחור או טישרטים שחורים המתהדרים בהדפסים לבנים מעל מכנסיים שחורים או לבנים.
מאסט: חולצות נטולות צווארון, או כאלה המתקשטות בצווארון סיני, מכנסי ברמודה, דגמים עם פטצ'ים, מכנסי צ'ינו, פריטים עם הדפס הסוואה מעודן, גופיות, כובעי מצחייה, נעלים צבעוניות מעור תעשייתי, בגדי ים מעוצבים, מוקסינים.