בועות
• בר רפאלי, הפרזנטורית של HOODIES הגיעה אתמול להצטלם לקמפיין החורף של הרשת כשלצידה הפרזנטור החדש: האח און רפאלי בן ה־20, רווק נחשק, דוגמן ושחקן מצליח בפני עצמו. על הסט נכחו בכירי הנהלת הקבוצה כולל אורן בר־גיל, סמנכ"ל השיווק והבעלים של קבוצת HOODIES, ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES וקארין שוק מעצבת ראשית ושותפה.
• ואילו רוסלנה רודינה חלקה את הצילומים לרשת TOPTEN עם כוכבת הרשת, אנה זק בת ה־16. לזק עשרות אלפי מעריצים צעירים שעוקבים אחריה באדיקות באינסטגרם ובמיוזיקלי. ביקרו על הסט: עמית שוק, מנהל רכש ובעלים; מריאנו קרפ, מנכ''ל ובעלים, וחגית נחום המעצבת הראשית של הרשת.
• מיטב הסלבריטאיות התכנסו להצטלם לקמפיין לקראת חודש המודעות לסרטן השד בחסות רשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA וקבוצת אסתי לאודר. דנה זרמון, דנית גרינברג, חן אמסלם, סנדרה רינגלר, נסרין קדרי, עינת ארליך, רונית יודקביץ', עדי שילון וג'ני צרוואני השכימו קום והגיעו לסטודיו של הצלם שי יחזקאל והצטלמו בבייבידול ורוד.
• המעצבת לילך אלגרבלי בחרה בדוגמנית אולגה יאלנסקה לצילומי קולקציית הקיץ החדשה של המותג. יאלנסקה, בת 25 מרוסיה, סיפרה שהיא אוהבת מאוד את ישראל ואת האקלים האקזוטי ואף שוקלת עלייה.
• גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק של "ישראייר", מצא זמן איכות לבילוי עם ילדיו והתייצב בשבת למחזמר "הברווזון המכוער" באולם סמולרש באוניברסיטת תל־אביב. סתיו הגיע כאורח של כוכבת ההצגה מיכל ינאי ובעלה בן מוסקל, ממשרד הפרסום "באומן־בר־ריבנאי".
• רמי לוי, הבעלים של "שיווק השקמה", הגיע לביקור בכרמים של "ענבי טלי" במושב לכיש וקיבל מהאגרונום גיא רוזנפלד סקירה מקיפה על זני הענבים ותנאי הגידול. הוא אף בצר בעצמו אשכולות ענבים שייועדו לשיווק ברשת השקמה.
• ליאורה עופר, יו"ר קבוצת מליסרון, אבי לוי מנכ"ל הקבוצה ומשה רוזנבלום מנכ"ל קבוצת קניוני עופר הגיעו למתחם הקניות "עופר בילו סנטר" כדי לחנוך רחוב על שמו של יולי עופר.
• מיכאל לוי, יו"ר קבוצת סמל"ת, אורי להב מנכ"ל הקבוצה ועומר לוי המשנה למנכ"ל פתחו את אירוע ההשקה של אלפא רומיאו סטלביו. באירוע הוצגה התערוכה "כבלים - החופש להשתחרר" של האמנית אריאלה ורטהיימר באולם התצוגה החדש של אלפא רומיאו בהרצליה פיתוח.
• קרן מועדון הכדורגל מכבי תל־אביב השיקה מחדש את פרויקט ״מתגייסים למען החיילים הבודדים״. במסגרת ההשקה, שהתקיימה במשחק מוקדמות הליגה האירופית בין מכבי תל־אביב לפאניוניוס היוונית, הוזמנו 10 חיילים בודדים להתארח בתא הפלטינום ולצפות במשחק מהמקום הטוב ביותר באצטדיון.
• אוהד ודוריס לוי, בעלי קבוצת "נוטלי", יבואנית הנס גרוהה בישראל, דיוושו בפריז לצד אדריכלים מובילים אותם אירחו כחלק ממתן החסות של הנס גרוהה לטור דה פראנס.
• טל קידר מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת Optimove
• אורן הרמבם מונה למנהל איגוד מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים
בקטנה
קרן מועדון הכדורגל מכבי תל־אביב השיקה מחדש את פרויקט ״מתגייסים למען החיילים הבודדים״. במסגרת ההשקה, שהתקיימה במשחק מוקדמות הליגה האירופית בין מכבי תל־אביב לפאניוניוס היוונית, הוזמנו 10 חיילים בודדים להתארח בתא הפלטינום ולצפות במשחק מהמקום הטוב ביותר באצטדיון.
אוהד ודוריס לוי, בעלי קבוצת "נוטלי", יבואנית הנס גרוהה בישראל, דיוושו בפריז לצד אדריכלים מובילים אותם אירחו כחלק ממתן החסות של הנס גרוהה לטור דה פראנס.
טל קידר מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת Optimove
אורן הרמבם מונה למנהל איגוד מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים