פגום זה השלם החדש

בקמפיין החדש של "דיזל" חוגגים את חוסר השלמות בחיים המודרניים, ותחת הסלוגן "Go with the flaw" (לכו אחר הפגם) שנשען על הביטוי "GO WITH THE FLOW" (לכו עם הזרם) אנחנו נקראים להיות יוצאי דופן, כי שלמות זה משעמם. במסגרת הקמפיין מצולמים אנשים כשהם מאמצים לחיקם את הפגמים, את הדברים ה"לא נוחים", ה"לא מושלמים" שעימם הם מתמודדים ביומיום, ביניהם גם הדוגמנית הישראלית וולדה קוקס, שזו הפעם הראשונה שהיא מדגמנת למותג.

 

צילום : ידיעות אחרונות
צילום : ידיעות אחרונות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים