רוצים לעבוד באמזון? כדאי שיהיה לכם סטייל

אמזון מרחיבה את פעילות המו"פ בארץ ותגייס עובדים לצורך פיתוח שירות שופינג באמצעות דיבור • בין משרות המדענים והמתכנתים מצאנו ג'וב שווה במיוחד: סטייליסט שילמד את המצלמה החכמה איך לתת עצות אופנה

אמזון ממשיכה להרחיב את פעילות המחקר והפיתוח שלה בישראל. ענקית הטכנולוגיה והקמעונאות האמריקאית הודיעה אתמול רשמית על הקמת קבוצה חדשה בחיפה ובתל־אביב שתעסוק בפיתוח טכנולוגיות עבור שירות "אלכסה שופינג", המאפשר לבצע קניות ברשת באמצעות דיבור. אמזון תגייס בשלב הראשון 100 עובדים - מדענים, מהנדסי תוכנה ומנהלי מוצר.

 

אף שאתר אמזון ורוב מוצרי ושירותי החברה לא זמינים בישראל, היא משקיעה רבות בהקמת מרכזי מו"פ בארץ: בת"א, הרצליה, חיפה והוד־השרון, והיא גם שכרה משרדים במגדל שרונה החדש בת"א. במקביל, הקימה פעילות עסקית של חטיבת שירותי הענן AWS, שמעניק תמיכה ושירותים עבור ארגונים וסטארטאפים ישראלים שמשמשים בענן של אמזון. היא גם רכשה את חברת אנפורנה לאבס המפתחת מעבדים ושבבים.

 

עוד הוקם מרכז פיתוח של פרויקט Prime Air, מזל"טים למשלוח חבילות, וגם מרכז העוסק בפיתוח מצלמות עבור מכשירים ניידים. אמזון מפתחת בארץ גם טכנולוגיות עבור "אמזון גו", החנויות העתידניות שלה שבהן לא יהיו קופות וצריך רק לשים מוצרים בעגלה ולצאת - וזיהוי המוצרים והתשלום ייעשה אוטומטית.

 

שופינג בפקודות קוליות

 

 

אלכסה היא העוזרת הקולית של אמזון (בדומה לסירי של אפל), שאינה זמינה עדיין בישראל. באמצעות "אלכסה שופינג" לקוחות יכולים לבצע קניות באינטרנט באמצעות דיבור, למשל: "אלכסה, הזמיני סבון ידיים", או "הוסיפי לחם לרשימת הקניות".

 

בראש הפעילות יעמוד אייל איטח, שעבר לאמזון ממיקרוסופט ישראל, ולצידו תעמוד הישראלית יואל מארק, לשעבר המדענית הראשית של יאהו, שמונתה לסגנית נשיא למחקר. גם מנהל קבוצת "אלכסה שופינג" העולמית בסיאטל הוא ישראלי, אסף רונן. העובדים שיגויסו יעבדו על פיתוח טכנולוגיות כגון זיהוי שפה וחיפוש מדויק. רונן, מנהל הקבוצה, אומר שמדובר ב"אחת מהטכנולוגיות הכי מלהיבות של זמננו".

 

שיק או שוק?

 

מלוח המשרות של החברה בארץ עולה כי לאחרונה החלה אמזון לעסוק גם בארץ בפיתוח מוצר מסקרן וחדש שלה, Echo Look. זו מצלמה חכמה שהושקה לאחרונה וכבר נמכרת בשוק, שמצלמת אתכם, מזהה את הלבוש והאיפור שלכם - ומעניקה לכם טיפים ועצות לגבי בגדים, לבוש ואיפור שיתאימו לכם.

 

המודעה היא עבור "מומחה אופנה". "תמיד הייתם מעודכנים בטרנד האופנה האחרון, חבריכם תמיד באים אליכם לעצות סטיילינג?" נכתב במודעה. בין הדרישות - לעבור על תמונות של אנשים עם בגדים ולתת חוות דעת, במטרה לאמן את האלגוריתם לתת עצות אופנה באופן אוטומטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים