שופרסל משדרגת את ניו־פארם: מתכוונת להביא מותג פרטי

לקראת רכישת רשת ניו־פארם מקיימת שופרסל מגעים במטרה להביא לישראל מותג פרטי שלה בתחום הקוסמטיקה. מדובר במותג המשמש את רשת המזון הבריטית טסקו, הפועלת בכל אירופה. ל"ממון" נודע כי ההסכם ייחתם מול חברת קוסמטיקה ספרדית המייצרת לטסקו את מוצרי הקוסמטיקה שלה תחת המותג SKIN WISDOM.

 

ההסכם מתאפשר לאחר שהחברה הספרדית השיגה את הסכמת טסקו למהלך. מקור בכיר בשופרסל אמר כי עדיין לא הוחלט אם ליין הקוסמטיקה ישווק בישראל תחת מותג פרטי של שופרסל או בשמו האירופי: "הליין המיובא מכיל מגוון של מוצרי טיפוח לעור, קרמים שונים, מוצרי ניקוי לפנים וכו', שנמכרים ברשת הבריטית במחירים עממיים תוך כדי התבססות על האמינות שלה בעיני לקוחותיה".

 

בשבועות האחרונים שהו ראשי שופרסל בראשות המנכ"ל איציק אברכהן בסיור רשתות פארמים באירופה במטרה ללמוד חידושים לקראת העברת הבעלות על ניו־פארם לידיהם. שופרסל מתכוננת לערוך מהפך ברשת שסבלה מהמצוקות של בעליה, המשביר לצרכן, והתקשתה להתחרות ברשת סופר פארם המתחרה. כעת מתוכנן שיפוץ רציני בסניפי ניו־פארם כדי לשדרג את החוויה ללקוח. בעקבות החלפת הבעלות יגדל גם חלקו של המזון היבש ברשת. 

 

ניו־פארם תנוהל כעסק נפרד משופרסל, עם מנכ"ל משלה. המיועד לתפקיד הוא דני דרימר, שמכהן זה חמש שנים כמנהל תחום הפארם והמכולת בשופרסל.

 

לפני שופרסל עדיין עומדת מכשלה בדרכה לעסקה - מכירת 9 סניפים של ניו־פארם הסמוכים לסניפי שופרסל באופן שעלול לפגוע בתחרות, כפי שחייבה הממונה על ההגבלים העסקיים כתנאי לאישור הרכישה. הממונה הורתה כי הסניפים שיימכרו יופעלו על ידי הקונה כרשת פארם חדשה נוספת לפחות לשנה וחצי מיום העסקה. שופרסל דיווחה בשבוע שעבר כי הגדילה מיוזמתה את מספר הסניפים הנמכרים ל־11 כדי להגביר את האטרקטיביות של ההצעה בעיני קונים פוטנציאלים, משום שכלל לא בטוח שרשת חדשה תוכל להצליח לצד שתי ענקיות כמו סופר פארם וניו־פארם.

 

צילום: תומי הרפז

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים