אמריקה שוב גדולה
במקביל לאקווינוקס החדש, נחת אצלנו שברולט טראוורס החדש. העיצוב הפך פחות עגלגל ויותר מרובע, אבל הוא בעיקר יוקרתי ומתאים יותר לתג המחיר שלו בישראל, מ־250 אלף שקל ועד 330 אלף שקל.
הממדים כמעט שלא השתנו, מלבד הארכת בסיס הגלגלים ב־5 ס"מ ל־3.07 מ', שמתרגמים לשבעה עד שמונה מקומות ישיבה תלוי ברמת האבזור. תא הנוסעים גם איכותי יותר וקרוב יותר לזה של המתחרים הקוריאניים.
רמת האבזור הבסיסית (LS) מגיעה עם מסך מולטימדיה 7 אינץ', בקרת אקלים שכוללת יציאות מזגן אפילו לשורת המושבים השלישית וחישוקי 18 אינץ'. גרסת LT (ב־275 אלף ש') מוסיפה מושב נהג חשמלי, מסך 8 אינץ', דלת תא מטען חשמלית והתרעה על שטחים מתים. גרסת LT (305 אלף ש', הנעה כפולה, אבל ללא יכולת שטח אמיתית) משדרגת לריפודי עור, מושב נוסע חשמלי וחלון שמש גדול. גרסת פרימייר (330 אלף ש') מוסיפה מושבים קדמיים מאווררים, ובעיקר מערכות בטיחות אקטיביות שחסרות בשאר הגרסאות, כמו בלימת חירום אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב.
מנוע ה־V6 בנפח 3,600 סמ"ק שודרג ל־310 כ"ס, שמורגשים היטב על הכביש, עם גרגור עמוק ו־6 שניות בתאוצה מ־80 ל־120 קמ"ש. מנגד צריכת הדלק בהתאם, עם 7 ק"מ לליטר בנסיעת המבחן, למרות גיר אוטומטי 9 הילוכים. הנוחות טובה, אבל עדיין מדובר ברכב גדול ומגושם בסיבובים.
הדגם הבסיסי התייקר ב־20 אלף שקל, אבל בשורה התחתונה יש כאן אלטרנטיבת נוחות ופינוקים, עם ארומת כביש־שטח, לקיה קרניבל. גם לקוחות מיצובישי פאג'רו וטויוטה לנד־קרוזר, שגילו שבעצם יכולת השטח מיותרת עבורם, יתעניינו.