צילום : ידיעות אחרונות
24 שעות • 12.12.2017
היין עושה סלפי
בעידן שבו הכל אישי, גם בקבוק היין שאתם מניחים על השולחן מקבל אפיון פרסונלי ומאפשר לכם לתייג ויזואליה מנצחת ברשתות החברתיות. הרעיון והביצוע המקסימים של המותג La pepet, שמציע יינות צעירים וקלילים עם תוויות מעוצבות: יין אדום חצוף עם כיתוב Stay wild (קברנה סוביניון), יין לבן הומוריסטי עם כיתוב Take me to picnic (שרדונה), יין רוזה רומנטי עם כיתוב Drunk in love. ניתן לייצר תווית ייחודית לפי הצורך, ובהתאמה לאירוע שאתם עורכים, לקישוט למרכז השולחן בארוחות חגיגיות ועוד. לפרטים והזמנות: www.lapepet.com