"עמידר" עוברת לדיגיטל, הלקוחות קצת פחות

לא רק הבנקים הופכים דיגיטליים, גם דיירי "עמידר" יצטרכו בקרוב לעבור לטכנולוגיה החדשה: מהחודש הבא יושק "המשרד הנייד", מערכת דיגיטלית און־ליין של עמידר ומשרד השיכון, שתנהל ביקורים של אנשי מקצוע בדירות הדיור הציבורי, ודרכה ניתן יהיה לתכנן ביצוע פעולות בבית הלקוח ללא צורך להגיע למרכז השירות.

 

מינואר יושק פיילוט בתחום ביקורי הדירות, כאשר נציגי החברה יצוידו בטאבלטים המקושרים און־ליין לכל המידע הרלוונטי במערכות החברה. אפליקציה ייעודית תאפשר לנציגים לספק מידע ללקוחות ולטפל בבקשותיהם. באתר ייפתח "אזור אישי" שבו ניתן יהיה למלא טפסים ולהגיש בקשות להנחה בשכר דירה, הטבת תנאי דיור ועדכון פרטים אישיים.

 

על פי נתוני החברה, רק אחת מתוך תשע קריאות המגיעות לחברה מבוצעת דרך הכלים הדיגיטליים שפותחו. השאלה היא עד כמה אוכלוסייה חלשה, הכוללת קשישים, נעזרת בדיגיטל ובטלפון החכם.

 

רחל לוביאניקר, סמנכ"לית מחשוב ומערכות מידע בעמידר החדשה: "המעבר שלנו לדיגיטל יאפשר התייעלות וישפר את חווית הלקוחות שלנו". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים