מכונית לכל מיליונר

המפתחות כבר בפנים: שוק רכבי היוקרה בישראל פורח וגם בנטלי ‑ המכונית הצמודה של כדורגלנים בריטיים רבים ‑ עושה עלייה, עם מחיר התחלתי של 1.5 מיליון שקל

אחרי פורשה, פרארי, מזראטי ואסטון־מרטין, עוד יצרנית מכוניות שעד היום יכולנו לראות רק בתמונות או בכבישים בחו"ל, מגיעה לישראל: בנטלי, היצרנית הבריטית הוותיקה, תפתח אולם תצוגה בהרצליה ותתחיל לקראת אמצע 2018 במכירות בארץ.

 

בנטלי צברה את שמה הספורטיבי על מסלולי המרוצים עוד בשנות ה־20 של המאה הקודמת. אחר־כך נרכשה בידי רולס־רויס והייתה מותג אחות למכוניות שלה עד לשנות ה־90, כאשר נרכשה בידי קבוצת פולקסווגן. המכוניות שלה משלבות ביצועים ספורטיביים עם איכות גבוהה מאוד, והן מאפשרות סיפוק כמעט כל גחמה אישית של הלקוחות בעיצוב הרכב היקר שלהם.

 

הדגם הנמכר ביותר של החברה בארץ צפוי להיות הבנטאיגה, רכב כביש־שטח עם שבעה מקומות, שמיוצר עם מנועי 4,000 סמ"ק דיזל, או 6,000 סמ"ק בנזין, ועם הנעה כפולה כמובן. הדגם הבכיר של הרכב מסוגל להגיע למהירות מירבית של 301 קמ"ש. הוא יעלה בישראל החל מ־1.5 מיליון שקל.

 

מכונית הסאלון פלייינג ספר, עם מנוע 4,000 סמ"ק, תעלה החל מ־1.52 מיליון שקל. מכונית הקופה קונטיננטל GT, החזקה והמהירה (335 קמ"ש) תעלה החל מ־1.6 מיליון שקל.

 

בישראל נוסעות כמה מכוניות בנטלי שהגיעו לארץ ביבוא אישי. לפני כן לא התיר משרד התחבורה יבוא של המכוניות בהיעדר סוכנות ומוסך מקומיים. אפילו הכדורגלן אייל ברקוביץ, שהביא עם שובו לארץ מאנגליה בנטלי קונטיננטל, המכונית הצמודה של כדורגלנים בריטים בכירים, נאלץ להוציאה מהארץ לאחר מספר חודשים.

 

שוק היוקרה שובר שיאים. מתחילת השנה עלו לכבישים 166 מכוניות פורשה, 121 מכוניות מזראטי, 19 דגמי אסטון מרטין ותשע מכוניות פרארי. יבואנית מרצדס מסרה 14 מדגמי הפאר הספורטיביים 63S, שמחירם קרוב ל־2 מיליון שקל ושבע מכוניות מייבאך, שמחירן דומה. אאודי מסרה שש ממכוניות הספורט 8R, שמחירן מתחיל ב־1.5 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים