מתיחת פנים שיווקית למותג בנק הפועלים

אחרי שנים ארוכות מבצע בנק הפועלים מיתוג מחדש לבנק, הכולל עיצוב חדש ללוגו, סלוגן אחר ואסטרטגיה שיווקית ותקשורתית שונה. לפי הודעת הבנק אתמול השינויים "מציבים במרכז את הלקוח, צרכיו ורווחתו הכלכלית".

 

בימים הקרובים יעלה הבנק בקמפיין פרסומי שיציג את המיתוג החדש ויתמקד בהתלבטויות הפיננסיות של הלקוחות, תוך מתן מענה באמצעות יועצי הבנק ובאמצעים דיגיטליים מתקדמים. זאת על רקע התחרות המחריפה בענף עם כניסתה של אפליקציית PEPPER (בנק בלי סניפים), האיחוד של בנק איגוד עם המזרחי־טפחות ומגמת צמצום הסניפים הכללית. כל אלו מעידים על מעבר מהבנקאות הישנה לזו החדשה המאפשרת ביצוע פעולות רבות בשלט־רחוק.

 

את תהליך המיתוג הוביל אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק של הבנק, בשיתוף עם חברת המיתוג OPEN וחברת הייעוץ האסטרטגי TACK.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים