הולכת על אדום: מיתוג מחדש לקוקה־קולה

הבקבוקים והפחיות של קוקה–קולה יקבלו מעתה גוון זהה שישלים את המהלך העיצובי של החברה בעולם

פחיות, בקבוקי חצי ליטר ובקבוקים משפחתיים: קוקה קולה משנה את עיצוב משקאות הקולה לסוגיהם בישראל - קלאסי, דיאט וזירו. מדובר בהשלמת המהלך העולמי של החברה שכעת מגיע גם לישראל.

 

המהלך נקרא One brand ובו מחליפים את הנראות של כל מיכלי המשקה של משפחת קוקה־קולה לנראות אחידה ואדומה. השינוי המהותי הוא בעיקר בזירו ובדיאט.

 

קולה זירו | צילום: סטודיו פרומרקט
קולה זירו | צילום: סטודיו פרומרקט

 

אם עד כה התרגלנו לפחית זירו־קולה שמנמנה בעלת רקע שחור כולה, הרי שמעתה תמצאו אותה על המדפים כשהיא עוטה את הצבע האדום של הקולה הרגילה, אבל עם עיטור גלי בחלקה העליון (מעין כיפה), שצבעו שחור, ועליו מודפסת באותיות כסף המילה ZERO.

 

מוצרי דיאט קוקה־קולה שהיו במקור בצבע כסוף לכל אורכם, ייראו כעת אדומים אף הם ורק בחלקם העליון יהיה פס עיטור לזיהוי בצבע כסף, עם המילה DIET בשחור.

 

קולה דיאט | צילום: יח"צ
קולה דיאט | צילום: יח"צ

 

 

המוצר הקלאסי שתמיד היה אדום מקבל גם מתיחת פנים קלה בעיצוב, עדיין כולו אדום אבל הכיתוב של קוקה קולה עליו יהיה באותיות לבנות עם המילה CLASSIC.

 

חשוב לציין כי אין שינוי בטעמי המשקאות ובתכולת המוצרים.

 

שלי שמיר קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה ישראל, מסרה: "המהלך העולמי 'One Brand', מציב את המותג האייקוני Coca-Cola במרכז ומאפשר לכל צרכן לבחור את הקוקה-קולה המתאים עבורו. חשוב לציין כי הטעמים המוכרים והאהובים של קוקה-קולה קלאסי, קוקה-קולה זירו ודיאט קוקה-קולה אינם משתנים, וקהל הצרכנים הנאמן של מותגים אלו יוכל להמשיך ליהנות מאותו 'טעם החיים' תחת מיתוג חדש ונראות אחידה. בחודשים האחרונים ערכנו מחקרי עומק רבים בקרב הצרכנים ואנו בטוחים כי השינוי יתקבל באהדה גדולה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים