קפה בניחוח חו"ל

שוק הקפה הולך והופך מתוחכם יותר, ובשטראוס החליטו לפנות למביני עניין עם סניף של מותג הקפה הבינלאומי שלהם, "BeanZ Cafe", שייפתח בנתב"ג • החידוש: מגוון של פולי פרימיום שמגיעים מחוות ברחבי העולם

איך אתה רוצה את הקפה שלך? מפולים מהחווה של אלברטו בברזיל, או אולי מהפולים של חואן מגואטמלה?

 

שוק הקפה גדל, ואיתו הביקוש לקפה איכותי. חברת שטראוס, יצרנית הקפה הרביעית בגודלה בעולם, מביאה את בשורת קפה הפרימיום לישראל ומשיקה בקרוב בנתב"ג (בשרוול החדש) סניף ראשון בעולם ל־"BeanZ Cafe". זהו מותג חדש של חברת הקפה הבינלאומית של שטראוס, שמיועד ל"אניני קפה" ומציע פולים משובחים מחוות גידול ששטראוס התקשרה איתן ישירות. תומר הרפז, מנכ"ל חברת הקפה של שטראוס, אמר: "בינז הוא חלק מאסטרטגיית הגלובליזציה של עולם הקפה, שמחברת את הצרכן למקורות ומתחייב לאיכות".

 

תחת BeanZ מפעילה שטראוס בחו"ל חנויות און־ליין למכירת פולי קפה משובחים, ובארץ תשיק תחתיו את בית הקפה הראשון שלה עם קפה פרימיום שניתן יהיה לבחור ממגוון חוות בעולם. בית הקפה יאפשר להתנסות בסוגים שונים של קפה במגוון גדול מהמקובל ברשתות הקפה.

 

אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, אמר: "בינז הוא קונספט, הצעת ערך של חוויית קפה חדשה עם פולים שמגיעים ישירות ממגדלים ספציפיים שאנחנו נמצאים איתם בקשר ישיר. הקפה עובר קלייה מקומית איכותית בציוד חדשני ובכמויות קטנות, בדגש על טריות גבוהה. בסניף ועל האריזות יהיה מידע על החוואים שפולי הקפה שלהם נטחנים מול עיניכם. שטראוס מפעילה בארץ רשת דוכני קפה בתחנות רכבת, במוסדות ובבתי חולים, אך את המותג החדש בחרנו לבדל ברשת שונה".

 

יחסי ציבור
יחסי ציבור

 

 

כיום טרנד הקפה האיכותי העולמי, מלא בלא מעט אלטרנטיבות לפריקים של המשקה. האמיצים במיוחד (וכאלו שלא מפחדים להוציא כסף) יכולים גם להתנסות בבפולי קפה במחיר 4,200 שקל לק"ג, הנשלפים מצואה של פילים, או של לואקים (גחן דקלים אסייתי), לאחר שעברו תהליך השבחה בקיבתם.

 

גם עולם הקפה המסחרי יותר החל להתמקד בערכים כמו קיימות - כלומר, באיזה תנאים גדלו הפולים - וטריות, באמצעות פולים שנטחנים בבית הקפה מול הלקוח. בארה"ב יש שגשוג של רשתות קפה חדשות המתמחות בפולי פרימיום, שנרכשים ישירות מהמגדלים, ומתערובות שמוכנות במקום לפי בקשת הלקוחות. נסטלה, מיצרניות הקפה הגדולות בעולם, רכשה לפני פחות משנה תמורת למעלה מ־425 מיליון דולר את רשת קפה הפרימיום "Blue Bottle", המפעילה 55 סניפים. הרשת הוקמה על ידי נגן קלרינט מובטל שהחל למכור קפה משובח, מפולים שקלה, טחן והכין - בדוכן בשוק האיכרים באוקלנד. הצפי בתעשייה הוא שמה שכעת מיוחס לשכבה דקה של צרכנים מתוחכמים יחלחל בסופו של דבר גם לכלל קהל הצרכנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים