שתף קטע נבחר
 

הדילמה של חלי ממן: לפתוח קבוצות תמיכה און–ליין או להישאר עם הקבוצות הפיזיות?

בשנת 2000 החליטה חלי ממן לפתוח קבוצת תמיכה להרזיה. הקבוצה פעלה בסלון ביתה שבקריית חיים. היום, 18 שנה אחרי, היא כבר מעצמה ארצית הכוללת 143 סניפים ו־180 עובדים.

 

עם הרבה השקעה ועבודה קשה החברה הלכה והתפתחה עד שלפני שנה עמדה ממן בפני החלטה קשה – האם לזרום עם העולם הדיגיטלי ולפתוח קבוצות תמיכה ברשת, או להמשיך בדרך הישנה והמוכרת.

 

"אני מאוד מאמינה בקבוצה הפיזית, בביחד, בפנייה האישית ובמחויבות שיוצר הצורך להגיע למקום פיזי", היא מספרת, "והיה לי קשה מאוד לקבל את הרעיון. במשך שנים 'דחיתי את הקץ' וסירבתי לכל פגישה בנושא".

 

מה בכל זאת עזר לך לקבל את ההחלטה לעבוד גם און ליין?

 

"לפני ארבע שנים הצטרפה בתי הבכורה, לי, לעסק, ולמעשה הייתה אחראית על כל תחום הדיגיטל. אין מה לעשות, לדור הצעיר יש יותר הבנה בתחום, הם נולדו לתוך העולם הדיגיטלי. וכך, בשנה האחרונה היא הגישה לי דוחות שניתחו את החוויות של אנשים ואת הפעילות שהם עושים בדיגיטל, ואז גיליתי שיש דרישה, בארץ ובעולם, לקבוצות תמיכה אוו־ליין. למעשה, מה שכולם כבר ידעו ולי היה קשה לעכל – שהעולם נהיה קטן וניתן ליצור קבוצות תמיכה דיגיטליות וכך לספק שירותים לכל מקום ברחבי הגלובוס.

 

"משם כבר הדרך הייתה קלה ופשוטה ביותר. ישבנו, הצוות שלי ואני, ויצרנו את הנוסחה הנכונה שתאפשר שימוש און־ליין מבלי לגרוע מתחושת היחס האישי והתחושה שאתה נמצא בתוך קבוצה פעילה. הצלחנו לייצר פלטפורמות שינתחו את הפעילויות של האדם ברמת המוטיבציה, וכך נהיה מסוגלים להיות שם עבורו בכל זמן נתון".

 

עם מי התייעצת לפני שהחלטת?

 

"אני קודם כל הולכת לצוות שלי, הם יודעים הכי טוב מה קורה בשטח. ריכזתי אותם, ויחד הבנו שהדבר אפשרי. הכשרנו באופן ממוקד צוות מאמנים אישיים לתפעול הפעילות אונליין, ויצרנו אתר שזמין לכל אחד 24 שעות ביממה".

 

מה את חושבת על ההחלטה במבט לאחור?

 

"אין ספק שהדבר היה כרוך בעבודה קשה, אבל ההחלטה הייתה נכונה ואני גאה בפלטפורמה שהצלחנו לייצר – בנינו אתר שמאפשר לנו לספק תמיכה לכל מקום בעולם בלי לאבד את הקשר האישי".

פורסם לראשונה 08.03.18, 17:13

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים