ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    שימרון רוזנצוויג
    ממון • 18.03.2018
    לוח מודעות, דור שני
    מאסתם בפליירים שמציפים את תיבות הדואר ואת רצפת הבניין? פיתוח חדש של לוח מודעות חכם יצמצם את הלכלוך • לידיעת הפיצרייה השכונתית: עלות הפרסום החל מ–250 שקל לחודש
    מאת איריס ליפשיץ־קליגר

    מקטרים בכל פעם שאתם מרוקנים את תיבת הדואר ומוצאים בה אינסוף פליירים לפיצריות, שרברבים ומכבסות? בקרוב אולי תפסיקו לראות אותם. פיתוח של חברת "גרין דיגיטל" נועד לצמצם את מוצרי הפרסום בתיבות הדואר באמצעות לוח מודעות דיגיטלי, שנכון להיום כבר מותקן בכ־500 בניינים משותפים ברחבי הארץ. 

     

    לוח המודעות המדובר הוא בעצם מסך מגע חכם שמוצב בלובי הכניסה לבניין ועליו משודרות הודעות שוטפות של ועד הבית לצד הודעות קהילתיות מטעם העירייה, חידות נושאות פרסים (קופונים לעסקים) ודברי פרסומת מטעם עסקים באזור הבניין. מאחורי המיזם עומד שימרון רוזנצוויג מנתניה, בן 35, נשוי + ארבעה ילדים. הרעיון עלה לראשו של רוזנצוויג לאחר שפוטר מעבודתו בשוק ההון. "ביליתי לא מעט זמן בבית ופתאום שמתי לב ללכלוך הרב שמייצרים הפליירים בכל רחבי הבניין. החלטתי להתנדב לוועד הבניין", הוא אומר.

     

    רוזנצוויג חיפש פתרון יצירתי וזול להתמודדות עם הלכלוך שהפליירים מייצרים, וכשלא מצא - הבין שיש כאן הזדמנות עסקית. יחד עם אנשי מקצוע הוא עמל על פיתוח מסך המגע ופיתח תוכנה לניהול לוח מודעות. שלא כמו מסכים אחרים שעושים בהם שימוש כלוח מודעות, הפעם מדובר בלוח אינטראקטיבי שמאפשר קבלת קופונים, השתתפות בתחרויות, ועוד. "במערכת החדישה ניתן אף להזמין תור לבנק או לקופת חולים, ויש גם אופציה ללחצן מצוקה", אומר היזם, ומוסיף שמאחר שיש קישוריות תקשורת במסך - בהמשך אולי יתאפשר להוסיף חיישנים לזיהוי פנים.

     

    מי שמשלם על כך אינם הדיירים או הוועד, אלא המפרסמים - כשהעלויות נעות בין 250 ל־2,000 שקל בחודש בהתאם למודעה שפירסמו "עם/בלי אפשרות כניסה לאתר החברה, עם/בלי אפשרות לחלוקת קופונים, מיקומים על פני הלוח, זמן מופע על הלוח, ועוד", הוא מפרט.

     

    חברת הפרסום האמריקאית Pingmobile כבר השקיעה בחברת גרין דיגיטל 555 אלף דולר לפני כחצי שנה, ואליה הצטרפו מספר משקיעים פרטיים מישראל. הכספים שימשו להרחבת התפוצה של המיזם בישראל, ונכון להיום גרין דיגיטל היא החברה הגדולה בתחומה בישראל עם כ־500 בניינים שמנויים לשירות. מועסקים בחברה חמישה עובדים באופן יומיומי, ועוד כ־10 עובדים זמניים שאחראים על הטמעת השדרוגים במערכות. עיקר הפעילות בנתניה, פתח־תקווה, ראשון־לציון, חולון ורחובות. המטרה היא להרחיב את הפריסה לכל רחבי הארץ ולהתחיל פיילוט בארה"ב בתוך 3 שנים.

     


    פרסום ראשון: 18.03.18 , 20:15