גם רמי לוי רוצה להתחרות בסופר–פארם

רכש את השליטה ב"גוד פארם" - רשת הפארם שידועה במחירי לואו קוסט - ב־4.5 מיליון ד'

אחרי רכישת קופיקס, רמי לוי ממשיך במסע רכש של רשתות הלואו קוסט, ורוכש את השליטה ברשת "גוד פארם", רשת הפארם שמציעה מוצרי טואלטיקה במחיר של עד 10 שקלים. הרשת, שנפתחה לפני שנה וחצי, הוקמה על ידי היזמים אדם פרידלר, רואה חשבון במקצועו, ואוהד סנדלר - שבבעלותו כמה מסעדות ובתי קפה. המשקיע הפיננסי מאחורי הפרויקט הם משפחת גראס, פילנתרופים יהודים אמריקאים שייסדו את רשת Rite Aid, רשת הפארם הגדולה ביותר בחוף המזרחי והשלישית בגודלה בארה"ב. תמורת 50.01% ממניות גוד פארם ישלם לוי ארבעה וחצי מיליון דולרים: שני מיליון יועברו לבעלי המניות ו־2.5 מיליון יוזרמו לתוך החברה.

 

ל"ממון" נודע כי לוי יבטל את התמחור הקבוע של עשרה שקלים. לדבריו המגוון יגדל, המחירים יהיו תחרותיים לעומת רשתות פארם אחרות, והיעד הוא לפתוח 70 סניפים בשנים הקרובות.

 

גוד פארם מונה כיום 9 סניפים בגודל של 130 מ"ר בלבד, כאשר החנות הראשונה נפתחה ברחוב קינג ג'ורג' בת"א. עם השקתה אמרו המייסדים כי שאבו השראה מסופר קופיקס, שכיום לוי מבעליה. הרשת מציעה מבחר מצומצם יחסית של מוצרים בהשוואה לסופר־פארם, חלקם ביבוא מקביל וחלקם אינם מותגים.

 

גוד פארם התקשתה להתחרות בסופר־פארם, וראשיה אף התלוננו כי גורמים בשוק הטואלטיקה חוסמים אותם. הרכישה של לוי מתבצעת כמענה לרכישה של שופרסל את רשת ניו־פארם, ובמקביל להקמת רשת סמארט־פארם - שנוסדה על בסיס 11 סניפי ניו־פארם בעקבות דרישה של הממונה על ההגבלים שלפיה על שופרסל למכור חלק מהסניפים כדי למנוע פגיעה בתחרות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים