קבוצה: משפחתיות קומפקטיות.
דגמים: 5 דלתות, 5 מקומות ישיבה.
טווח מחירים: מ־68 אלף שקל ל־1,200 סמ"ק טורבו אוט' מ־2015, ועד 105 אלף שקל למשומשת מ־2017 (לוי יצחק).
תעודת זהות: המשפחתית, שהדור השני שלה נמכר אצלנו מ־2010, זכתה ב־2015 למתיחת פנים משמעותית עם מנוע וגיר מודרניים. בשנה שעברה הופסק ייצורה.
פרטים טכניים: מנוע טורבו־בנזין, 1,200 סמ"ק, 3 צילינדר, 130 כ"ס. גיר אוט', 6 הילוכים, טיפטרוניק. הנעה קדמית.
זיהום אוויר: 113 גרם CO2 לק"מ, קבוצת זיהום 4 מ־15. ז'יטאן בגרסת הסיגריה האלקטרונית.
בטיחות: 5 מ־5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. 6 כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות כסטנדרט. חלק מהמכוניות נמכרו עם התרעת התנגשות וסטייה מנתיב בהתקנה מקומית.
שמירת ערך: עדיין נושא כאוב בסיטרואן. לוי יצחק מוחק לה 20% בשנה, השוק מפחית לעתים שיעור דומה, בגלל תקלות עבר.
מה לבדוק לפני שקונים: בדגם המחודש נפטרה מגיר 4 ההילוכים האוטומטי המיושן לטובת אחד יפני, מודרני, שבינתיים מוכיח את עצמו. גם המנוע חדש.
למי היא מתאימה: לכל מי שמחפש משפחתית זולה ומוכן לעמוד במבטי הזלזול של השכן עם הקורולה.
למה כן: ביצועים זריזים, צריכת דלק מהטובות בקבוצה, 13־15 ק"מ במשולב. תא נוסעים איכותי, תא מטען גדול יחסית (380 ליטר). נוחות נסיעה טובה.
למה לא: עיצוב סתמי, מושב אחורי פחות מרווח.
למחפשי אלטרנטיבות: עולה כמו יפניות קשישות ממנה בשלוש שנים ומקוריאניות קשישות בשנתיים. אבל קיה סיד היא אופציה יעילה וזולה יחסית, ומאפשרת גם סטיישן ודיזל.
השורה התחתונה: למרות שיש לה תדמית של דירה למסתכן, C4 בשנותיה האחרונות היא בהחלט מציאה.
ציון: 4 וחצי כוכבים