שני 23 ביולי 2018
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    ממון • 12.04.2018
    הטלוויזיה ממשיכה לעבוד
    דני שדה

    בחודש נובמבר 2017 ביטלה כלנית את מינוי הטלוויזיה שהיה לה בחברת הוט, ונשארה רק עם קו טלפון ושירות אינטרנט של החברה. היא עשתה את הביטול באמצעות אתר "נתק", ואף טרחה לנסוע כדי להחזיר בכוחות עצמה את הציוד שקיבלה מחברת הכבלים.

     

    כעבור מספר חודשים, שבועיים לפני התאריך שבו היא מחויבת בכרטיס האשראי, היא גילתה שהוט עומדת לגבות ממנה סכום של 689.92 שקל. "התקשרתי לשירות הלקוחות והסבירו לי שלא יחייבו אותי עד שינתקו אותי חיצונית מהכבלים ויראו שאני משלמת בנפרד לטלפון ולאינטרנט", סיפרה לנו כלנית.

     

    שבוע מאוחר יותר היא שבה והתקשרה לחברה. היא המתינה זמן רב על הקו ולאחר מכן השאירה את מספר הטלפון שלה כדי שיחזרו אליה. נציג של החברה שאיתו שוחחה לבסוף לא הצליח לברר מדוע מחייבים אותה ב־689.92 שקל. הוא גם טען שאינו רואה שהחזירה את הציוד, והשיחה התנתקה.

     

    יומיים לאחר מכן שוב התקשרה כלנית לשירות הלקוחות וגם הפעם נאלצה להמתין זמן רב. לבסוף ענה לה נציג והיא ביקשה לדעת על מה מחייבים אותה. הוא הבטיח לבדוק ולחזור אליה תוך חצי שעה.

     

    חלפה חצי שעה וחלפה גם שעה. חלפו שעתיים וגם שלוש, ובשעה הרביעית כלנית התקשרה שוב. גם הפעם היא הייתה צריכה להתחיל את כל הסיפור מההתחלה, ונציגת השירות אמרה לה שהיא מעבירה אותה למחלקת הכספים. היא המתינה והמתינה, אבל דבר לא קרה. השיחה, בסופו של דבר, חזרה לנציגת שירות הלקוחות, וזו הבטיחה שתדאג שמישהו מהנהלת החברה ישוחח איתה. וזה קרה? נכון: לא.

     

    "אני רוצה לקבל החזר מלא לכרטיס האשראי שלי על כל הזמן שהייתי מנותקת. אני רוצה לקבל מידע מדויק, שעד היום לא זכיתי לו, כמה אני אמורה לשלם עבור מינוי הטלפון וקו האינטרנט. אני רוצה גם לדעת כיצד בשום מקום בחברה לא מצוין שהחזרתי את הציוד או שבכלל התנתקתי", כתבה לנו כלנית והוסיפה: "אני גם רוצה להבין מדוע כל כך הרבה טלפונים ובירורים שאני עושה לא מקדמים אותי לשום מקום".

     

    אם חשבתם שרק בשירות הלקוחות יש סחבת, נגלה לכם כאן שגם אנחנו נאלצנו להמתין כמעט שבועיים לתגובה של הוט, שלבסוף מסרה לנו: "מדובר בטעות שתיחקר ותיבדק. נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו קשר עם הלקוחה והיא זוכתה לשביעות רצונה".

     

    רוצים לעצבן את דני? כיתבו לו על תופעה צרכנית חריגה: mishpat@yedioth.co.il

     

     


    פרסום ראשון: 12.04.18 , 16:02