yed300250
הכי מטוקבקות
    שאטרסטוק
    ממון • 08.05.2018
    חלזונות לפנים
    טרנד הקוסמטיקה הקוריאנית מגיע לסופר–פארם: תייבא את מוצרי TonyMoly ותקים מחלקות ייעודיות בסניפים • קרם לחות מחלזונות או מתמציות כוכבי–ים כבר ניסיתן?
    מאת שושנה חן

    חובבות קוסמטיקה קוריאנית? בקרוב לא תצטרכו להזמין אונליין: סופר־פארם חתמה השבוע על הסכם עם "טוני מולי" (TonyMoly), אחת הכוכבות הבולטות של השוק הקוריאני, למכירת מוצריה בישראל. בנוסף, כל 240 סניפי הרשת יתחדשו במחלקות ייעודיות לקוסמטיקה קוריאנית (K-beauty) בדומה למחלקות שיש ברשתות בינ"ל כמו "ספורה" ו"סלפרידג'ס".

     

     

    "הפריסה תתחיל בספטמבר הקרוב", מבטיח דני לוזון, המשנה למנכ"ל הרשת, שמוסיף שבשלב הראשון יימכרו כ־200 מוצרים, והמגוון צפוי לגדול בהדרגה. בסניפים הגדולים יהיו מחלקות לאורך 2 מטרים, ובקטנים באורך מטר אחד. פרט למוצרי טוני מולי יימכרו מוצרי מותגים קוריאניים נוספים, חלקם ביבוא סופר־פארם וחלקם ביבוא יבואנים אחרים מהענף. בין השאר מנהלת סופר־פארם מגעים עם חטיבות הקוסמטיקה של LG ו"סמסונג" כדי לייבא גם את מוצריהן.

     

    בזכות ה־BB קרם 

    טוני מולי, שמחזורה השנתי מגיע לכ־800 מיליון דולר, נחשבת לאחד המותגים הידועים והמצליחים ביותר במערב עם כאלף חנויות עצמאיות ו־12 אלף נקודות מכירה, בהן 800 בסניפי "ספורה". היא נוסדה ב־2006, אך פריצתה למערב החלה ב־2011 כשמוצרי ה־BB (שילוב מייק־אפ וקרם פנים) שווקו לראשונה בארצות־הברית. מאז הפכו למוצרי מיינסטרים וכמעט לכל חברת קוסמטיקה בעולם יש קו של מוצרי BB.

     

    הקוסמטיקה הקוריאנית, אחד מהטרנדים העולים בשוק הקוסמטיקה הבינ"ל, תוך התמקדות בחומרי הגלם, עם דגש קנאי על רכיבים טבעיים ורכיבים לא קונבנציונליים שלא היו מוכרים במערב, כמו קרם חלזונות, לחות מתמצית כוכבי ים, ועוד.

     

    החברה משקיעה באריזות הגימיקיות של המוצרים לא פחות מאשר באיכותם, ותוכלו למצוא קרמים ומייק־אפים באריזות בצורת דובי פנדה, בננות, מנגו, ארנבים, ועוד - מה שהופך אותם לפופולריים מאוד, בעיקר בקרב בנות העשרה.

     

    7 מיליארד דולר בשנה

    לפי הנתונים האחרונים שפירסמה ממשלת דרום־קוריאה (נכון ל־2016), היצוא בענף הטיפוח עמד על כ־7 מיליארד דולר, כ־3% משוק הקוסמטיקה העולמי. הגידול ביצוא נחלש בשנתיים האחרונות בגלל התחרות מסין, אך המכירות במערב לא נפגעו.

     

    לפני כשנה החלה סופר־פארם לייבא את הקו הקוריאני למסכות חד־פעמיות (Sheet Masks), שנחשב להצלחה גדולה. המסכות של טוני מולי יהיו בקו המוצרים שיושק בספטמבר.

     


    פרסום ראשון: 08.05.18 , 21:23
    yed660100