אחרי 19 שנה: מותג האופנה הצרפתי מורגן חוזר לארץ

מותג האופנה הצרפתי מורגן, שבבעלות קבוצת בומאנואר, נכנס לישראל ויימכר בלעדית ברשת המשביר לצרכן. לקבוצה הצרפתית מספר מותגי אופנה, ומחזור מכירותיה השנתי עומד על 1.4 מיליארד יורו בשנה. זו הפעם השנייה שמורגן נכנס לישראל: ב־1999 הוא הושק לראשונה במשביר לצרכן ופעל במשך יותר משנה.

 

למותג מורגן הוותיק יש יותר מ־1,000 נקודות מכירה בעולם, בעיקר בבתי כלבו גדולים כדוגמת גאלרי לאפייט בצרפת, קורט אינגלז בספרד, האוס אוף פרייזר בלונדון. מורגן פונה לנשים בגילאים 25־45 ומגדיר את הקולקציה שלו "מפתה". מחיר ממוצע של הפריטים: כ־200 שקל.

 

דבורה סימון, מנהלת לקוחות בינ"ל במורגן: "המשביר היא רשת הכלבו היחידה בישראל, ושיתוף הפעולה עימה הוא הזדמנות לייצוג בפריסה בישראל. בנוסף, ישראל היא מהכלכלות הגדולות במזרח התיכון, המונעת על ידי אוכלוסייה צעירה ודינמית". בעלי המשביר, רמי שביט, שוקל לפתוח גם חנות קונספט של המותג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים