yed300250
הכי מטוקבקות
    טיילור מלכוב ובן זיני | צילום: דנאל אלסטר
    זמנים מודרנים  • 17.06.2018
    "להתאהב זה לא בשליטה"
    צמד הפופ הלוהט טיילור מלכוב ובן זיני צוברים מיליוני צפיות ביוטיוב והשמעות ברדיו בעודם גורפים קמפיינים והופכים לכוכבי ילדים מהשורה הראשונה. ועכשיו הם מספרים בפעם הראשונה שהשותפות האמנותית והעסקית הצמיחה סיפור אהבה סוחף
    מירי בן-דוד ליוי | צילום: דניאל אלסטר | סטיילינג: נדב אליהו

    הפגישה הראשונה של הצמד המוזיקלי הלוהט בן זיני (22) וטיילור מלכוב (16) הייתה קצת מוזרה. "הוא עשה איתי סטורי אינסטגרם", מספרת מלכוב, "ושאלתי, 'רגע, מי אתה ומה אתה, אני לא מכירה אותך בכלל'. הוא הציג את עצמו ואמר שהגיע למסיבת יום ההולדת שלי עם חברים. אחרי כמה ימים הוא שלח לי הודעה שאחיות שלו אוהבות אותי והנה הסטורי שעשה איתי והציע שנצא ביחד. הכי לא בקטע רומנטי. הוא פשוט חשב שאפשר לעשות משהו ביחד והיה בינינו קליק מההתחלה".

     

    מהר מאוד נולד להם השיר "טיי" – קיצור השם החמוד שהמציא בן לשותפתו ללהיט. "טיילור צחקה כל הזמן על האנגלית שלי", הוא אומר, "והמצאתי כל מיני משפטים מצחיקים והזויים, עד שהפכו לשיר. נסעתי באוטו ופתאום יצא לי, 'אני קורא לך טיי, האו אר יו טודיי'. חזרתי הביתה וזרקתי על דף את כל מה שקרה בינינו, את סיפור ההיכרות, וזה הפך ללהיט של כמעט ארבעה מיליון צפיות ביוטיוב. כמובן שהשיר הגיע לרוב תחנות הרדיו".

     

    שליטי האינסטוש

     

    מלכוב, דוגמנית ויוטיוברית, לומדת בבית ספר אקסטרני ומגיעה לדירתו של זיני בתל־אביב מיד לאחר הלימודים, כדי לעבוד על חומרים ולצלם את הוולוג היומי שמתעד כל רגע בחייהם. היא נולדה בארצות־הברית, שלישית מבין ארבעה אחים, ועלתה בגיל שנתיים. הוריה, המתגוררים בהרצליה וברמת־השרון, התגרשו כשהייתה בת ארבע.

     

     

    היא התחילה לעבוד כבר בגיל שש כשכיכבה בפרסומת לנוטלה. "לאחר מכן למדתי ריקוד והייתי מאוד עקבית, אבל בגיל 12 החלטתי שמה שאני באמת רוצה זה לדגמן. אני הייתי המובילה של העניין וההורים רק תמכו. חיפשתי סוכנות, עשיתי בוקים, הכל ביוזמה שלי. פיתחתי את האינסטגרם שלי, שהגיע בזמנו לעשרות אלפי עוקבים. הוא לא פתוח כיום לציבור הרחב ואני מאשרת את העוקבים אחד־אחד רק כדי למנוע פריצה".

     

    בקורס משחק הכירה מלכוב את המלהק של התוכנית הפופולרית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, שהפכה אותה לכוכבת. כיום היא מיוצגת בסוכנות יולי ומכהנת כפרזנטורית של מותג בגדי הים החדש לצעירות One of מבית גוטקס ושל חברת מוצרי האיפור פופה.

     

    זיני נולד בחדרה, הבכור מבין חמישה אחים, ובילדותו נחשב לספורטאי מצטיין. כנער הוכתר לאלוף ישראל בשחיית 100 מטר גב ואף הפך לכוכב טניס מקומי, לפני שדבק בו חיידק השואוביז. "בגיל 17 יצרתי סרטונים קצרים וזו הייתה נראית כמו הבלחה זמנית. לקראת סוף השירות הצבאי יצרתי סרטון בו צולמתי מטפס על טנק. הסרטון עלה בפייסבוק ל'חיילים מצייצים' והגיע למיליון צפיות, ואז הבנתי שאני רוצה לגעת ברשת החברתית, בעולם הלייקים והתגובות, שזה ממש עושה לי את זה".

     

    השלב הבא של זיני, שמיוצג בסוכנות talenteen, היה סרטוני הומור יצירתיים. "בהתחלה הגעתי למאה אלף עוקבים באינסטגרם בכוחות עצמי. כתבתי תסריטים, למדתי גם צילום ומשחק והבאתי שחקנים מוכרים. הגשתי כל מיני סיטואציות ומערכונים מצחיקים והקהל ממש אהב את זה. הכרתי את חן מליניאק, מפיק מוזיקלי, שקרא לי לאולפן שלו כדי לקדם זמרים שלו והייתה לי הזדמנות לתת שיר שלי לזמר. את השיר שלי 'עולם ורוד' קיבל הזמר ריקו, שהציע שאשיר איתו. השיר הזה תפס את הרשת והפך להיות להיט קיץ כיפי שהביא לנו המון הזמנות להופעות בבר־מצוות, ואירועים. ההורים זרמו איתי והם תומכים בעשייה שלי כל הזמן".

     

     

    וכך הוא הגיע למסיבת יום ההולדת של מלכוב. "בשלב הזה, עם השיר השווה שהיה לי ביד, שאלתי את עצמי לאן אני לוקח את זה. איפה אני מופיע יותר בטלוויזיה, איפה אני מכיר אנשים ולא סתם חברים, אלא ממש עושה נטוורקינג. נצמדתי לחברים שהוזמנו לאירוע נטו בשביל הקידום העסקי, עם מטרה ברורה. הגעתי עם כובע ורוד ועד היום אני אומר לטיילור שבזכותו היא שמה לב אליי בתוך כל ההמון. הצלחתי להכניס את הדיסק־און־קי למערכת של הדי־ג'יי, שישמעו את השיר. הייתי לגמרי חדור מטרה".

     

    מלכוב: "זו הייתה מסיבת יום הולדת מוגזמת, מסיבת בריכה עם כל המי ומי. הזמנתי את החברים מהתעשייה ומהבית ובן בכלל לא היה מוזמן. לא שמעתי עליו אפילו. הוא נדחף עם חברים למסיבה במטרה לקבל עוקבים ולהתפרסם".

     

    הצליח לו.

     

    "בכלל לא זיהיתי את הפוטנציאל. הוא אמר, 'כתבתי שיר'. שאלתי, 'מה אתה רוצה ממני? איזה שיר?' והוא ענה שזה שיר עליי. באותו ערב כבר לקח אותי לאולפן, ישר מבית הספר, עם המילים הפשוטות כל כך: 'כשראיתי אותה ברחוב היא עמדה לא רחוק לא קרוב'. אבל לא ראיתי בו משהו הזוי, כי בחודש הזה שבו הכרנו היה עומק של היכרות וכבר המשפחות הכירו וזה היה שווה ערך לשנה שלמה. הפכנו לחברים מאוד טובים. במקביל היו לכל אחד מאיתנו בני זוג, אז היה קטע מאוד מקצועי בינינו".

     

    הקליפ ממש מושקע!

     

    זיני: "למרות מה שיכולים לחשוב שההורים עזרו, כל מה שהושקע שם זה מהחסכונות שלנו, מעבודה קשה מאוד. בכלל, אנחנו עובדים קשה בשביל כל שקל שאנחנו מוציאים. 'טיי' זוהי הפקה שכולה שלנו, כולל הוצאות ושיתופי פעולה על בסיס הקשרים שלנו. החלטנו ביחד שאת כל הכסף נחסוך בקופה משותפת. הבאנו הכל בעצמנו – ציוד, מצלמה – רצינו לגעת בכל תחום בעצמנו וזה מה שהכי קסום בעשייה שלנו ביחד".

     

    אחרי מכת הפתיחה המרשימה הגיע משבר הסינגל השני. "השיר שנקרא 'פייט' היה להצלחה והקהל עף עליו, אבל לא בקנה המידה לו ציפינו. נלחמנו בשיניים כדי שיצליח והכי רצינו לשחזר את ההצלחה של 'טיי'. לא היינו מוכנים לקבל מציאות אחרת. פנינו למפיקים כדי לשפר את הרימיקס שלו, פנינו אל אינספור שדרני רדיו, רצינו שיפרוץ, ולא שזה לא תפס, להפך, אבל זה לא היה היסטרי בהתחלה והרגשנו שיש מה לבחון מחדש את העשייה שלנו. היה בנו רעב להצלחה גדולה בעקבות ההצלחה הראשונה. למדנו מהשלב הזה שלא צריך להיות עסוקים בלמחזר, אלא להמשיך קדימה ולעשות את הדברים הנכונים".

     

    לפני חמישה חודשים הם פנו אל הראפר רון כהן, שכתב להם את "כמו באגדות". "למדנו פיתוח קול, ואמרנו שבשיר הזה לא נגיב כמו בפעם הקודמת ונעשה משהו אחר. החלטנו לצלם אותו בצרפת".

     

    דווקא השירה זה לא הצד הכי חזק שלכם.

     

    "אבל הקונספט הוא המיוחד. זיהינו שאין דבר כזה וכיף לנו, ויש פאן והקהל אוהב והקהל הוא שקובע. החלטנו שנביא כל פעם להיט של סיפור אהבה, משהו רך, נעים".

     

    הם השקיעו בקליפ 70 אלף שקל מכיסם. "הבאנו תחפושות, צוות, ציוד, בחרנו לוקיישנים, סחבנו 30 קילו תאורה על הגב לאיזו אחוזה, השקענו כל מה שאפשר וזו הייתה חוויה מקצועית. עבדנו ארבעה חודשים על קמפיינים שונים כדי להשיג את הכסף הזה".

     

    אהבה אמיתית

     

    ואז חלה נקודת התפנית ביחסים ביניהם. "אחרי החוויה המטורפת הזו, זיהינו שמשהו קורה בינינו", מספרת מלכוב. "היינו כבר ללא בני זוג ומה שכולם חשבו כל הזמן שיקרה – באמת קרה. ניצתה בינינו אהבה. הנחנו את הדברים על השולחן אבל החלטנו לשים לרגע את הרגש בצד ולהפעיל את השכל, מתוך חשש של מה יקרה אם זה לא יצלח. אפשר להגיד שבתקופת הצילומים של הקליפ הזה נקשרנו, עברנו המון ביחד, חוזים, עניינים והכרנו לעומק".

     

    זיני: "גם התווכחנו המון בתקופת הצילומים ונקשרנו על בסיס מיוחד, גם על הצדדים הפחות טובים של כל אחד, כי כל אחד מאיתנו משך לכיוון אחר".

     

    מלכוב: "זה מעניין שזה בא בשלב הזה, כי כולם מסביב כבר מזמן הימרו שזה יקרה וגם בני המשפחות שלנו אמרו שבטוח נהיה זוג. ואני תמיד אמרתי, 'מה הקשר?'"

     

    זיני: "גם אחרי הקליק הזה בחנו את העניין, כי חששנו שזה עלול לפגוע בעבודה. אנחנו כבר שנה משקיעים השקעה מטורפת באופן אינטנסיבי, אז נכון שלהתאהב זה לא בשליטה, אבל כן אפשר להיות שכלתניים ולדאוג שמה שבנית לא ייפול. אז במשך חודשיים־שלושה הצלחנו לשים את זה בצד ובינתיים גם טיילור יצאה מהגדרת 'קטינה' כחוק. אני חושב שהעובדה שהצטרפה אהבה אמיתית לזוגיות המקצועית שלנו, עוברת דרך העדשה וזה מוסיף להצלחה".

     

    מלכוב: "זה לא היה קל להסתיר את זה. אנחנו מצולמים בכל מקום אליו אנחנו הולכים".

     

    ואוהבים את זה?

     

    "בדרך כלל כן. אנחנו מאוד מעריכים את האהבה אלינו, אבל יש רגעים שחודרים לפרטיות. למשל, כשמצלמים אותנו בסתר או כשמתקשרים בחמש בבוקר. אני אומרת, 'גשו אלינו, תצטלמו איתנו, אנחנו מבטיחים להיות נחמדים'".

     

    מה יקרה אם הזוגיות לא תחזיק?

     

    זיני: "זו שאלה מאוד קשה. זה נושא שאנחנו כן פותחים לשיחה. הדבר החשוב הוא שאנחנו מתפתחים גם כל אחד כאינדיבידואל ואם אראה את טיילור על שלט חוצות בלעדיי, זה יהיה הרגע הכי מאושר ורק אשוויץ שזו החברה שלי. גם חשבונות האינסטגרם שלנו נפרדים וכל שיר משותף הוא גם של כל אחד מאיתנו". ארבעת הסינגלים שלהם השיגו שיאי יוטיוב והאחרון שבהם, "מיינימור", צבר שני מיליון צפיות תוך שבועיים. הם נבחרו להופיע בפלייקון, פסטיבל כוכבי הרשת הגדול בישראל שיתקיים במהלך הקיץ, ולאחרונה גם הובילו קמפיין חברתי שנקרא "מילים לא יורדות במים" נגד בריונות ברשת.

     

    מהו החלום האישי של כל אחד מכם?

     

    מלכוב: "שלי – להיות מלאכית של ויקטוריה סיקרט. שלו – להיות שחקן ב'ארץ נהדרת'. בן מחובר לכל העולם של המשחק וברור לי שהוא יעשה עוד דברים גדולים בתחום הזה".

     

    איך אתם מבלים?

     

    "אנחנו בעיקר עובדים. זה הרבה סביב העשייה שלנו, אנחנו נבנים עכשיו ומרגישים שזה אתגר כיפי. אני אוהבת לאכול ואוכלת המון. אם אנחנו יוצאים לאכול אז תמיד בן יאכל את הדבר הבריא ואני את הכי ג'אנק, כי אין לי בתפריט משהו בריא. הוא יאכל את הבשר של ההמבורגר ואני את הלחמנייה. כן. אנחנו משלימים זה את זו".

     

    mirilivi@gmail.com

     


    פרסום ראשון: 17.06.18 , 23:00
    yed660100