הוט משיקה חבילה של סלולר וטלוויזיה

הוט משיקה חבילה שתשלב מנוי סלולר בהוט־מובייל ומנוי על אפליקציית הטלוויזיה נקסט TV. "נקסט מובייל" פונה לצעירים שלא מחוברים לטלוויזיה רב־ערוצית ושצופים בתוכן בסמארטפון, עם שתי אפשרויות: 100 ג'יגה־בייט גלישה בחודש ושירות נקסט TV ב־39 שקל לחודש למשך שנתיים; או 50 ג'יגה־בייט ב־27 שקל. לקוחות קיימים בהוט מובייל שירצו להצטרף, יוכלו לשלם דמי מעבר חד־פעמיים של 49 שקל. לקוחות חדשים יידרשו להוסיף את מחיר הסים – 30 שקל. / ישראל וולמן

 

חדש בעפולה: שוק מתחלף ופסטיבלים

היזם אלברט עמית, בעלי קבוצת יובלים, וקובי חקק, מבעלי רולדין, ישקיעו כ־10 מיליון שקל במתחם בעפולה תחת המותג "שוק פשוט". המקום, שהיה שוק עירוני ונחכר מהעירייה, ישלב שווקים מתחלפים וחנויות קבועות, וכן פסטיבלים. השוק עבר עיצוב מחדש, עם מכולות מעוצבות בהן יהיו חנויות. שטח השוק כ־12 דונם, ויהיו בו מאות דוכנים וכ־500 חניות. על העיצוב: אדריכל רון רובינשטיין. עמית: "יש מיאוס מסוים מקניונים רגילים, ונחוץ קונספט חדש. יש כוונה להעתיק את המודל ומגעים עם כמה עיריות". / נווית זומר

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים