שתף קטע נבחר
 

עידן חדש בסופרגול

מינהלת הליגות לכדורגל, ההתאחדות לכדורגל וארגון שחקני הכדורגל חתמו על זיכיון להפקת אלבום תמונות של הכדורגל הישראלי בשותפות עם חברת PMI, בעלת מותג סופרגול. הזיכיון מעניק את השימוש הבלעדי בתמונות באלבום עד לעונת המשחקים 2020/2021.

 

האלבום יכלול את תמונותיהם הרשמיות של השחקנים, כאשר לראשונה יופיעו בו גם תמונות אקשן של כוכבי הקבוצות, והאוספים יזכו לקבל שכבות מידע דיגיטליות על הקבוצות והשחקנים. בנוסף יופיעו צילומי אצטדיונים ונתונים סטטיסטיים ומקצועיים רשמיים. האלבום יזכה גם לגרסת דיגיטל וסלולר, ויאפשר איסוף קלפים דיגיטלי, כמו גם קישורים לקטעי וידיאו של השחקנים.

 

אלבום סופרגול זוכה לאהדה עצומה בקרב ילדים והוריהם. מחקר שוק של חברת insight מצביע על מודעות של 97 אחוזים למותג סופרגול בקרב קהל היעד. בסקר לרגל 70 שנות עצמאות נבחר סופרגול למשחק של המדינה, וכ־250 אלף ילדים אוספים את מדבקות האלבום מדי שנה. העונה ה־23 ברציפות של אלבום סופרגול צפויה להיות מושקת בסתיו הקרוב.

 

בועז דקל, מנכ"ל ובעלי PMI (בעלת מותג סופרגול): "שיתוף הפעולה הזה יסייע לכדורגל הישראלי הן כלכלית באמצעות דמי הזיכיון, והן באמצעות הנחלת האהבה למשחק בקרב ילדים".

 

אחד מהנושאים המקודמים על ידי סופרגול הוא חינוך לשוויון מגדרי. באלבום מופיעות שחקניות לצד שחקנים, ובסופרגול מדווחים על יותר ויותר בנות שמצטרפות בשנים האחרונות לחוויית האיסוף והמשחק. מעבר לכך,

 

אלבום סופרגול מכיל תכנים בתחום התזונה הנבונה וניהול אורח החיים הספורטיבי לילדים, ואפליקציית סופרגול כוללת חידוני ידע המקדמים תכנים אלה.

 

ניקולס לב, מנכ"ל מינהלת הליגות לכדורגל: "שמנו לעצמנו למטרה למשוך לכדורגל הישראלי קהלים חדשים, בדגש על הצעירים. האלבום החדש יקרב מאות אלפי ילדים לכדורגל הישראלי ויסייע בגידול הדור הבא של האוהדים".

פורסם לראשונה 24.07.18, 23:39

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים