"פולו ראלף לורן" עובר לבעלי פקטורי 54

סופית: קבוצת אירני תשווק את המותג במקום סקאל • החנות בקניון רמת אביב תעבור שיפוץ

עכשיו זה סופי: מותג האופנה "פולו ראלף לורן" עובר לידי קבוצת אירני, בעלת רשת "פקטורי 54", "אמור" בכיכר המדינה ויבואנית מותגי יוקרה. זאת לאחר שב־‭20‬ השנים האחרונות המותג יוצג בישראל בידי קבוצת סקאל.

 

כפי שנחשף ב"ממון", המותג הבינלאומי הודיע לפני מספר חודשים לקבוצה, בראשות סולי סקאל, על הפסקת ההתקשרות. מאז ניהלה סקאל משא ומתן על תנאי ההתנתקות והפיצוי שמגיע לה. ההערכות הן כי קבוצת אירני תיכנס בפועל בנעליה של סקאל בסיום הקיץ.

 

זה אינו המותג היחידי שסקאל איבדה לטובת קבוצת אירני, לאחר שגם "טומי הילפיגר" עבר אליה לפני מספר שנים.

 

תחת המותג ראלף לורן פועלת חנות בקניון רמת אביב, שצפויה לעבור שיפוץ מקיף, ובנוסף המותג נמכר בחנויות רשת אמפוריום, גם היא בבעלות סקאל. הפריט הכי נמכר של ראלף לורן בארץ הוא חולצת פולו לגברים, שמתחרה במותג הפולו הנפוץ בארץ "גאנט". המותג סבל מתחרות מחירים, מצד יבוא מקביל (יבוא שאינו מהיצרן ישירות אלא מסיטונאים, נ.ז) וממותגי יוקרה נוספים שנכנסו, וכן ממצבה הפיננסי של קבוצת סקאל שנפרדה מחלק מנכסיה כדי לעמוד בהתחייבויותיה לבנקים. כעת יימכרו מוצרי המותג בכל סניפי פקטורי 54, כולל בדיוטי־פרי, בחנות "אמור" ובחנויות אופנה נבחרות שלא בבעלות הקבוצה.

 

העזיבה תשאיר את סקאל עם המותגים הבינלאומיים נאוטיקה וטימברלנד, שניהם מוחזקים בשותפות עם חברת בריל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים