קומבוצ'ה לוהטת

סטארבקס מצטרפת לטרנד הקומבוצ'ה, מדווח אתר סי־אן־אן מאני, והיא משיקה קו של התה המותסס האופנתי. ענקית הקפה האמריקאית תציע, תחת מותג המיצים Evolution, שישה טעמים של קומבוצ'ה, שיימכרו בינתיים בכמה ערים בארה"ב.

 

למה קומבוצ'ה? כי מכירות המשקה, המבוסס על פטריית תה ויש שמייחסים לו סגולות בריאותיות, זינקו בשנה שעברה בארה"ב כמעט ב־40% ל־1.2 מיליארד דולר.

 

רכיבה על גל הקומבוצ'ה עשויה לשפר את מצבה של סטארבקס: מנכ"ל החברה קווין ג'ונסון אמר לאחרונה שהלקוחות מאסו במשקאות עתירי סוכר כמו הפרפוצ'ינו, והוא רוצה למכור משקאות יותר בריאים. הקומבוצ'ה של אבולושן דלת־קלוריות ומכילה בין 3 ל־7 גרם סוכר, תלוי בטעם.

 

הקומבוצ'ה החדשה יוצאת למרכולים ולחנויות הטבע בניו־יורק, בוסטון, שיקגו, לוס־אנג'לס, סן־פרנסיסקו, סן־דייגו וסיאטל, ובסתיו הקרוב היא תימכר בערים נוספות בארה"ב. בין הטעמים: ג'ינג'ר לימון תפוח, וכורכום אננס קוקוס. המחיר: 3.99 דולר לבקבוק של 450 מ"ל.

 

רויבוש קר

יצרנית התה הקר BOS מדרום־אפריקה, מדווח סי־אן־אן מאני, כבשה את השוק המקומי, ועכשיו היא פורצת בסערה לארה"ב ולאירופה.

 

חלק גדול מההצלחה של בוס קשור לפעלולי השיווק הייחודיים שלה, כולל מסיבות סקייטבורדינג ומכונות ממכר שמופעלות באמצעות טוויטר. אבל ההצלחה נובעת גם מהמרכיב המקומי המנצח במוצר של החברה: התה האורגני עשוי מצמח הרויבוש, שממנו מכינים את התה האדום הטעים שגם אנחנו מכירים.

 

בוס, שנוסדה ב־2010, התרחבה ב־2014 לאמסטרדם, בדצמבר האחרון לקליפורניה, ועכשיו היא מוכרת תה קר ב־14 מדינות. בשנה שעברה מכרה החברה 10 מיליון יחידות בטעמים שונים — מלימון ואפרסק ועד ליים וג'ינג'ר.

 

ופרט פיקנטי: אלכס פרגוסון, המנג'ר המיתולוגי של מנצ'סטר יונייטד, רכש 10% מהחברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים