הלקוחות ישתתפו ברווחים

ליברה, שתעניק שירות דיגיטלי ללא סוכנים, החלה לפעול אתמול - בינתיים בביטוח רכב, ובהמשך בביטוח דירה ועסקים • לקוחות שיענו על שאלון מותאם אישית יוכלו להוזיל את התעריפים

בעוד בנק חדש בישראל לא הוקם כבר כמה עשורים, חברת ביטוח חדשה החלה לפעול אתמול באופן רשמי בשוק המקומי: "ליברה", שהוקמה על ידי אתי אלישקוב, לשעבר מנכ"לית חברת הביטוח הכשרה.

 

ליברה קיבלה מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון את הרישיון לפעול לפני כשלושה חודשים ויצאה בפיילוט מצומצם שבמסגרתו הציעה שירותי ביטוח רכב ללקוחות. במסגרת הפיילוט הנפיקה החברה מעל 2,000 פוליסות. כעת מרחיבה החברה את השירות לקהל הרחב, שיכול לרכוש את הביטוח באתר האינטרנט של החברה (www.lbr.co.il).

 

ליברה מציעה ללקוחות קבלת רכב חלופי עד הבית, תשלום תביעות תוך 48 שעות ואי־העלאת פרמיית הביטוח בעקבות דיווח על נזק שלא באשמת המבוטח. השירות של החברה ניתן כולו בפלטפורמות הדיגיטליות והיא עובדת ללא סוכנים. עדכון פרטי הפוליסה, כמו הוספת נהגים, שינוי סוג הרכב המבוטח ועוד מתאפשר באופן עצמאי באזור האישי באתר החברה.

 

ליברה מציעה ללקוחות השתתפות ברווחים שהיא מייצרת. כל מבוטח חדש מקבל ארנק דיגיטלי שבו הוא צובר מטבע בשם "ליברה" המהווה את חלקו ברווח. החברה מצהירה כי תחלק עד 25% מהרווחים שתצבור מדי שנה למבוטחים שלה בדרך זו. לדברי החברה, ניתן יהיה להמיר את הליברות לכסף מזומן שיועבר לחשבון הבנק של המבוטח או לממש אותן במועד חידוש הביטוח. בחברה מתכננים לייצר שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים נוספים על מנת להגדיל את אפשרויות המימוש של הליברות.

 

בליברה מתכננים להציע התאמה אישית למבוטחים. החברה בנתה מודל חיתום שיאפשר לה להתאים את מחיר הביטוח לאופי המבוטח בצורה הטובה ביותר. הלקוחות יישאלו בין היתר מה מספר הקילומטרים שהרכב נוסע בשנה, היכן הוא מטופל, מה רמת הנהיגה של הנהגים בו, גילי הילדים, תביעות בעשור האחרון, ועוד. בחברה מצהירים כי השאלון הוא וולונטרי וכי ניתן להוזיל באמצעותו את הצעת הביטוח באופן משמעותי, במקרים מסוימים ביותר מ־50%.

 

אתי אלישקוב: "עולם הביטוח עובר מהפכה בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות והשינויים בהעדפות הצרכנים. ליברה גאה לעמוד בחזית השינויים האלה: ראשית, בחוויה הדיגיטלית שמספקת החברה; שנית, במודל הפרסונלי הבלעדי שכולל שאלות ייחודיות המאפשרות הוזלה משמעותית במחיר; ושלישית: שיתוף מבוטחיה ברווחים, כבר מהיום הראשון, באמצעות ארנק דיגיטלי שהיא מקימה עבור כל מבוטח".

 

בליברה נערכים להרחיב את סל השירותים גם לתחום ביטוחי הדירות והעסקים עד סוף השנה. לצידה צפויה להשיק בקרוב פעילות בתחום הביטוח גם חברת WeSure של אמיל וינשל וניצן צעיר־הרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים