מתחדשת: קבוצת HOT מחליפה לוגו ונפרדת מהבועה האדומה אחרי 12 שנה

קבוצת HOT יוצאת במיתוג חדש, עם לוגו אחיד שילווה את כל החברות־הבנות - HOT mobile, HOT, HOT NET ו־HOT 017 - ואת המוצרים שהן משווקות. הלוגו יהיה אחיד, אך ישתנה בהתאם לאפיון החברות תחת עיקרון עיצובי של פתיחות וללא גבולות, ולכן הלוגו לא תחום ברקע מוגדר.

 

מהלוגו המוכר שלה עם ה"בועה" האדומה הוט נפרדת אחרי 12 שנה. בשנים האחרונות הפכה החברה לחלק מתאגיד התקשורת הבינלאומי Altice שבבעלות המיליארדר היהודי־צרפתי פטריק דרהי. המהלך החדש הפוך מהכוונה של "אלטיס", שרק לפני קצת יותר משנה הכריזה על איחוד המותג בכל שלוחותיה בעולם בעלות של עשרות מיליוני דולרים. לפי אותו תכנון, גם המותג HOT הישראלי אמור היה להפוך השנה ל־Altice, עם לוגו חדש, צבעים חדשים, ושפה פרסומית חדשה. בפועל אלטיס נקלעה לקשיים זמן קצר לאחר ההכרזה, נפרדה מהמנכ"ל שלה מישל קומב, שינתה אסטרטגיה וויתרה על איחוד המותג.

 

HOT תעלה בימים הקרובים קמפיין מושקע לקידום המיתוג החדש, ובמקביל תציע גם שילוב של שירות נטפליקס בכל הממירים המתקדמים שלה, והרחבת היצע הסרטים ב־VOD שלה. לדברי טל גרנות־גולדשטיין, מנכ"לית HOT, "לקחנו את הטוב משני העולמות: העוצמה הגלובלית של Altice לצד המעמד המרכזי שיש להוט בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים