ההבטחה באתר הקניות החדש של שופרסל: מעילי יוניקלו מוזלים

בשורה לחובבי יוניקלו: רשת שופרסל תכריז היום על אתר קניות חדש באינטרנט, בשם "אמריקן אאוטלט". גולת הכותרת באתר תהיה מלאי של מעילי יוניקלו, המותג היפני המצליח, כשההבטחה היא שהמחיר יהיה קרוב למחיר בארה"ב. חברי מועדון שופרסל יקבלו קופון של 30 דולר לרגל הפתיחה, כדי לעודד קנייה ראשונה באתר.

 

האתר, שפיתוחו ארך למעלה משנה, יכלול מגוון רחב של מכשירי חשמל, מותגי אופנה, ציוד אלקטרוניקה ועוד, שיגיעו מארה"ב, מהשותפה העסקית של שופרסל – חברת קדברה, המתמחה בסחר אלקטרוני ומצויה בבעלות ישראלית.

 

קדברה מחזיקה מחסן ענק ליד שדה התעופה של ניו־יורק, והמוצרים יישלחו היישר למחסן הלוגיסטי של שופרסל – וממנו לבתי הלקוחות בזמן קצר עם שליח, או באיסוף מסניף הרשת הקרוב לבית. לינק לאתר החדש ייכלל מעתה באתר הקניות המקוון של שופרסל, וברשת מבטיחים להציע מחירים תחרותיים מאוד.

 

שופרסל קיבלה חיזוק להשקת האתר מההצלחה של משלוחי המזון שלה באינטרנט, וכעת היא בונה על הגישה שהיא מחזיקה למועדון הלקוחות הגדול, ובו 1.7 מיליון לקוחות. איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר בעבר כי בניגוד לאתרים ישראליים אחרים, האתר החדש ייצא לדרך עם מאות אלפי פריטים ומותגים ידועים.

 

שופרסל לא תהיה הבעלים של האתר החדש, כי בעלות ישראלית הייתה מבטלת את היתרון של אתרי הקניות מחו"ל, במסגרתם יבוא אישי של עד 75 דולר פטור ממע"מ. הרשת תספק רק שירותי אחסנה והפצה של המוצרים מהחברה האמריקאית, ותיהנה מהרווחים של הגדלת הפעילות של חברי המועדון בכרטיס האשראי שלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים