ואז סלין דיון התקשרה

יום אחד צילצל הטלפון של איריס אדלר וטלי מילכברג, הבעלים של מותג בגדי הילדים הישראלי NUNUNU, וסלין דיון הציעה להן שת"פ. התוצאה: CELINUNUNU

לא בכל יום אפשר להביט בגאווה על מותג אופנה מקומי שתוקע יתד בזירה הבינלאומית. השבוע נולד מותג ישראלי־בינלאומי חדש כאשר כוכבת הפופ הענקית סלין דיון חברה לאיריס אדלר וטלי מילכברג, מייסדות, מעצבות ובעלות מותג בגדי הילדים NUNUNU, וביחד הן יצרו את CELINUNUNU, מותג אופנה חדש שנועד לשחרר ילדים מההגדרות המגדריות המסורתיות, ולהציע להם "את החופש לבחור בגדים שיעצימו אותם כבר מהגיל הרך", כפי שהן מצהירות.

 

הקשר בין סלין דיון ובין NUNUNU נוצר לפני כשמונה שנים, אז החלה הזמרת לרכוש בחנויות בהוליווד את בגדי המותג עבור בניה, התאומים אדי ונלסון. ההצעה לאחד כוחות הגיעה אל NUNUNU לפני כשנה וחצי מסלין, באמצעות הסוכנות המייצגת אותה Prominent Brand + Talent, שפנתה אל אדלר ומילכברג בהצעה לצאת לדרך משותפת, והשתיים נענו.

 

"תמיד אהבתי את NUNUNU ואת מה שהמותג מייצג, כך ששותפות עם איריס וטלי במטרה לעודד דיאלוג של שוויון נשמע כמו הדבר ההגיוני לעשות", כתבה הזמרת. "CELINUNUNU מאפשר לילדים לעשות בחירות משוחררות מסטריאוטיפים ונורמות, מושפעות רק על ידי טעמם והעדפותיהם האישיות. אנו עוזרים להם להרגיש חופשיים, יצירתיים, מלאי השראה, מכבדים זה את זה ומאושרים בעולם".

 

NUNUNU נוסד לפני כעשור, הרבה לפני שמותגים אחרים גילו את שוק הילדים, וסיפק אלטרנטיבה לבגדי ילדים טיפוסיים ומתקתקים, עם פריטים שחורים ומחוררים, הדפסים "בוגרים" של גולגולות ומוטיבים רוקיסטיים, שטישטשו את הגבולות ואת ההפרדה בין המינים, ומהר מאוד הפך להיות אחד המותגים המקומיים המצליחים גם מעבר לים.

 

"עשר שנים אחרי שהתחלנו את המהפכה ויצרנו שפה אלטרנטיבית ובועטת במוסכמות של אופנת הילדים, NUNUNU הוא כיום מותג חובק עולם", אומרות אדלר ומילכברג. "כאשר הרגשנו שהגיע הזמן לעלות מדרגה ולהפיץ את הבשורה שלנו ליותר אנשים, הגיע הטלפון מסלין ואנחנו שמחות לאחד כוחות עם אחת האמניות האהובות בעולם, אישה שהיא אייקון אופנה ומעצמה של כוח, נשיות ואימהות".

 

קולקציית הבכורה כוללת למעלה מ־40 דגמים, בטווח מידות 0־6 חודשים ועד 14 שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים